Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
maandag 23 juli 2012

My Weekly Story - Primark, Amsterdam, Complimenten & Logeren.

Afgelopen week heb ik een enorm leuke week gehad! Veel dingen gedaan, blessure opgelopen en flink slaaptekort gehad die ik het afgelopen weekend moest terughalen. Zoveel leuks en dat is ook precies waarom ik zo van mijn leven en vrienden en familie hou!

Maandag ging ik gezellig met twee vriendinnen naar Zaandam om de Primark te bezoeken. Dat was echt ontzettend gezellig! Het was voor mij de eerste keer dat ik een Primark bezocht. Voordat de deuren open gingen stond er al een aardige groep mensen die wilden gaan shoppen. Terwijl de anderen redelijk kritisch keken naar wat ze in hun mandje stopten, gooide ik er gewoon in wat ik leuk vond. Zo heb ik dan ook het meeste geld versleten! Maar daarvoor in de plaats heb ik dan wel ontzettend leuke kleding!
Het begon te miezeren qua regen en we hebben daarna de trein naar Amsterdam gepakt. Daar zijn we verder gaan shoppen. In de tussentijd was het al een stuk harder gaan regenen. Ik was natuurlijk te eigenwijs en had slippers aangetrokken met de gedachte: Het gaat niet regenen! Daar moest natuurlijk wraak op genomen worden en ik was net een verzopen katje. De papieren tassen van de Primark waren al aan het scheuren en moesten vervangen worden door Kruidvat tassen waar ik extra voor betaalde. Ik gleed overal van de weg af, want op teenslippers is het niet zo fijn lopen in Amsterdam. Maar toch had ik een ontzettend leuke dag! Veel gezelligheid en ontzettend leuke dingen geshopt! De shoplog heb je als het goed is al voorbij zien komen!


Dinsdag was zoals gewoonlijk deze vakantie weer een werkdag voor mij. Het lopen in het restaurant gaat steeds beter! Ik kan meer borden optillen en ik ben nu zelfs al aan het leren met afrekenen. De man, een wat oudere spaanse man die al 24 jaar in het restaurant werkt, heeft allemaal goede dingen over mij verteld aan mijn baas. Afgelopen zaterdag kwam zelfs mijn baas naar het werk toe, terwijl hij niet werkt in het weekend, om te vertellen dat hij goede dingen had gehoord en van plan is me al mijn eigen wijken te geven. Dit is de eerste keer dat ik zo gewaardeerd wordt op mijn werk, want bij mijn voorafgaande werknemers werd helemaal niks van respect getoond naar wie dan ook. Ik kon ook niks anders doen dan glimlachen en zingend verder gaan!

Woensdag tot vrijdag ging ik logeren bij mijn lieve nichtje in Tilburg. Dit doen we eens per jaar en dat is meestal in de zomervakantie. Iris is 1,5 jaar jonger dan ik, maar wel de enige in mijn familie die het dichtst in de buurt van mijn leeftijd komt. In sommige dingen is zij nog net iets kinderlijker dan ik, maar in veel dingen begint ze steeds meer in mijn buurt te komen. Vorig jaar vond ik sommige dingen echt niet leuk om te doen, die zij heel graag wilde doen en dan was het al snel dat we ons verveelden, maar dat was gelukkig afgelopen week niet!


Woensdag kwam ik aan en zijn we naar het winkelcentrum gereden om ingrediënten te halen om een Wolkencake te maken! Yay! Wij houden allebei van bakken, maar dit was wel de simpelste manier: Uit een pak, haha. Daarna hebben we een pizza naar binnen gewerkt en zijn we doorgegaan naar Euroscoop. Dat is een van de grootste bioscopen van heel Nederland. Ik hou van die bioscoop en ben er al een aantal keer met haar geweest. De stoelen zijn lekker breed, je hebt lekker beenruimte en voor de leuningen zitten vakken voor je drinken en popcorn. Heerlijk! We zijn naar de film Snow White and the Huntsman geweest en ik moet zeggen dat het een ontzettend goede film was! Oké, het was niet altijd even realistisch, maar het was vooral een mooie film. We hebben met z'n tweeën flink moeten huilen bij de scène waarin er één van de dwergen dood gaat. Je hoorde door de zaal twee mensen heel erg snotteren, haha. Jep, dat waren wij!

Donderdag gingen we gezellig shoppen in de stad daar. Ik hou van shoppen op plekken waar ik bijna nooit kom. We hebben zo'n honderd keer heen en weer gelopen en echt teveel gegeten. Ik werd nog tegen gehouden door mensen die me een jas probeerden aan te smeren en Iris was haar tasje met aankopen vergeten in een andere winkel. Maar het was wel ontzettend gezellig! Daarna zijn we nog even langs de weg waar ze de kermis aan het opzetten waren gewandeld. Ik ben nog nooit op de Tilburgse kermis geweest en wil volgend jaar graag gaan. Die dag hebben we lang uitgehouden. We gingen erheen om 13:30 en we kwamen pas om 21:30 terug! Dat ondanks dat we allebei een soort van blessure hadden! Zij aan haar knie en ik aan mijn voet. Naderhand hebben we flink pijn zitten lijden bij haar thuis, haha.


Vrijdagnacht hadden we het uitgehouden tot 05:00 uur en daarom sliepen we vrijdag dus ook flink uit. Pas om 13:00 kwamen we ons bed uit, lieten de hond uit en zijn we daarna met een pak kletskoppen in de tuin gaan zitten. Daarna nog een beetje zitten kletsen met mijn tante en toen kwam mijn vader me alweer ophalen. Jammer! Het ging zo snel voorbij allemaal! Wel hebben we een afspraak voor volgend jaar gemaakt dat ik gezellig mee ga op vakantie met hen, aangezien ik nog nooit op vakantie ben geweest! Echt een top idee!

Het weekend heb ik, buiten het werken, redelijk lui besteed. Gebarbecued met mijn ouders en broertje en voor de rest veel blogartikelen schrijven. Mijn voet doet nog steeds erg pijn en ik moest wel een beetje rust nemen. Al is dat niet echt mogelijk met mijn tik om altijd overal te moeten bewegen en dansen. Ik heb mezelf echt soms bijna op een stoel moeten vastlijmen om niet weer een pirouette te gaan oefenen (die wil ik zo graag kunnen volgend jaar). Toch was dit een erg geslaagde week!

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive