Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
zaterdag 25 augustus 2012

New in: Some Make-up.



Naar een winkelcentrum gaan voor alleen wat te drinken? Nee hoor, Romy komt thuis met van alles en nog wat, maar met drinken? Nee. Ik kan het gewoon niet laten als ik langs een winkel loop om naar binnen te gaan. Ook heb ik daarbij gewoon een koopdrang om dingen te kopen als ik het leuk vind. Ik liep de Ici Paris XL in en zag in een bak allemaal lipbalms liggen. Ze hebben daarvan vier kleuren en eentje had ik er al van, namelijk de original. Ik ben weg van het product en gebruik het ontzettend veel. Nu stond er boven de bak: 2 voor €4. Hebben! Dus ik koos twee nieuwe uit en betaalde meteen, voordat ik er iets van spijt van kon krijgen. Ik kocht de versie 'Strawberry' en 'SPF 15'. Strawberry is uiteindelijk gewoon enkel het geurtje en de SPF 15 helpt ook nog mee tegen de beschadiging van de zon. Handig!
Bij de Kruidvat zag ik in de bak van Catrice allemaal oranje stickertjes. Ik ging erop af en vond voor beiden €0,50 een nagellakje en een longlasting eyeshadow. Allebei een grijze kleur. Dat voor bij elkaar €1! Echt heel goedkoop!
Misschien ben ik de enige, maar ik koop dus gewoon alles wat ik tegenkom en maar een klein beetje goedkoper is. Misschien is het wel een ziekte, ofzo?

Liefs, Romy.


Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive