Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
vrijdag 24 augustus 2012

Favourites on Friday #1

Ik zie dit wel eens voorbij komen op andere blogs en aangezien ik ook graag over Lifestyle blog wil ik dit toch ook eens gaan doen, soms. Niet elke vrijdag, maar wanneer ik vind dat ik genoeg nieuwe favorieten heb. Dit kan elke week zijn of een weekje niet of een keer in de maand, etc. Precies wanneer ik vind dat het er tijd voor is! Hopelijk vinden jullie het leuk!

Favourite Food - Katja Yoghurtgums Fruit.
Yummiee! Deze zak kocht ik bij de Action. Een zak van 500 gram voor maar €1,99. Hier heb ik echt een hele week lekker van zitten smullen. Ik hou van dit soort snoepjes, alleen word je er zo snel misselijk van, haha. Maar het blijft gewoon heerlijk!

Favourite Audition of The X Factor UK - Ella Henderson.
The X Factor UK is weer begonnen en ik ben geabonneerd op hun Youtube-kanaal. Dat betekent dat ik tijdens of na de show in de UK de filmpjes kan zien op Youtube. Ontzettend fijn. Ik vind het leuk om in deze Favourites on Friday te laten zien wat ik nou de leukste auditie van de week/afgelopen tijd vond. Ik kan het filmpje helaas niet in dit artikel plaatsen, want het account van The X Factor UK staat niet toe dat het op andere plekken dan Youtube zichtbaar is. Daarom kun je hierboven klikken op de auditie.
Ella Henderson zong een zelfgeschreven nummer. Aan het begin dacht ik dat het niet zoveel werd, aangezien dat meestal zo is bij liedjes die zelfgeschreven worden, maar hallelujah! Deze was zo goed! Ik heb met tranen in mijn ogen zitten kijken en luisteren. Wauw! Zeker een aanrader om te zien!

Favourite Band - One Direction.
Hmmm, hoe ga ik dit eens uitleggen? Sinds een bepaalde tijd luister ik de hele tijd naar hun liedjes. Ik vind het een leuke groep samen, ook de filmpjes die je op youtube kan zien backstage en tijdens interviews. Ze zijn hunzelf gebleven, maar op een of andere manier leuk om naar te kijken en luisteren. Ik heb altijd een haat gehad aan de groepen en zangers met gillende fans, maar voor deze maak ik toch even een uitzondering. En tja... Ze zijn nou ook weer niet zo heel vreselijk om naar te kijken, toch?

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive