Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
donderdag 23 augustus 2012

New in: Horloge van Oozoo!



Ik heb jullie verteld dat ik naar Maastricht ben geweest. Daar zag ik een enorm mooi horloge in een van de winkels. Mijn moeder zei dat ik hem mocht hebben van haar. Dus we liepen de winkel in en bedachten ons opeens dat als deze stuk zou gaan, we helemaal terug zouden moeten naar Maastricht om hem terug te brengen of te laten maken. Dat leek ons niet zo handig, aangezien we dan twee uur moeten rijden. We kochten hem niet en zouden die dag erop in ons winkelcentrum op zoek gaan naar het horloge. Nergens te vinden. Daarna zochten we op op internet waar ze in Utrecht te koop zouden zijn. Daar konden ze ons een naam van geven, dus die dag daar weer op gingen we richting Utrecht. We liepen de winkel in en zagen ze direct hangen: de Oozoo horloges. Maar wat bleek... De kleur die ik zo graag wilde hadden ze niet! Dan blijk ik ook een van de moeilijkst verkrijgbare kleuren te willen, maar de anderen vond ik het allemaal net niet. Dus teleurgesteld zijn we de winkel uitgelopen en maar verder gaan shoppen. Maar ik had geluk toen mijn moeder gewoon een sieradenwinkeltje in stapte en ze me als een gek meetrok toen ze zag dat ze ook Oozoo horloges hadden. Met volle hoop keek ik naar het rek en daar zag ik alleen maar vier verschillende kleuren. Niet mijn kleur. Teleurgesteld keken we nog even in de andere rekken, waarna ik pas begreep dat je de kastjes kon omdraaien! En ja hoor: Daar was mijn kleur! Dus zo ben ik na een hele zoektocht toch mijn horloge tegengekomen! Ik denk dat ik hem nu met nog meer trots draag dan dat ik het anders al gedaan zou hebben!

Liefs, Romy.


Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive