Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
zondag 26 augustus 2012

My Weekly Story: Barbecue, Musical Proms, Oberhausen en grote blunder.

Afgelopen zondag was mijn moeder door haar werk uitgenodigd om iemand mee te nemen naar Kasteel de Haar. Daar was het Musical Proms 2012 en daarvoor werd speciaal voor haar werk een barbecue georganiseerd. Mijn moeder vroeg of ik meeging, aangezien ik gek ben op musicals en we vertrokken om ongeveer 15:00 richting Kasteel de Haar. Het was bloedjeheet buiten, want die 36 graden zijn wij in Nederland natuurlijk niet gewend. Maar we vonden een plekje in de schaduw en hebben met een aantal mensen lekker gegeten. Ze waren goed voorbereid en kwamen elk kwartier met nieuwe bekers water aan voor ons. Geloof me, het was dan ook echt nodig! Daarna konden we plaatsnemen bij het concert en werden we verrast door de liedjeskeuzes. Tony Neef, Carolina Dijkhuizen, Linda Wagenmakers, Joke de Kruijf en noem maar op kwamen liedjes zingen. Ik moet daarentegen wel zeggen dat ik het geluid echt niet goed vond. Ik heb met mijn moeder soms even onze oor dichtgehouden, want het galmde soms niet normaal hard. Ik vond Carolina Dijkhuizen en Tony Neef wel echt de grote verrassingen van de avond. Respect: Geen enkele valse noot en ontzettend grappig! Het was zeker een geslaagde dag!


Op de terugweg stonden we al vast op de terugweg van de parkeerplaats. Na een half uur stil te hebben gestaan, konden we eindelijk rijden. Maar we roken een ontzettende brandgeur en daarna viel de airco uit. Toen de ruiten ook nog eens besloegen, waren we doodsbang. Zo snel mogelijk zijn we naar huis gereden en ik was even bang dat de volgende dag niet door zou gaan.

Maar gelukkig ging het wel door! We vertrokken om 08:30 richting Oberhausen. Mijn moeder en ik gingen lekker shoppen in Ocentro. Onwijs gezellig en lekker veel gekocht. Daar krijgen jullie nog wat van te zien, haha. Op de terugweg in de auto met een enorme Starbucks Frappuccino vanwege de hitte en lekker hard meezingen met de radio.


Natuurlijk zou mijn week niet compleet zijn met mijn fantastische rijlessen. Dinsdag had ik laat in de middag een rijles staan, waarbij mijn rechtervoet weer eens te enthousiast was en ik met volle gas overal langs scheurde. Het is om gek van te worden bij mij! Op een of andere manier houdt mijn voet van het gaspedaal. Dit zorgt voor soms ongemakkelijke situaties. Donderdag had ik om 10:30 een rijles. Helaas was de stroom uitgevallen bij mijn wekker en was mijn wekker niet afgegaan. Om 10:40 werd ik wakker en had verschillende gemiste oproepen. Ik stond binnen een klap naast mijn bed en met alle haast mijn kleding aangetrokken en met ongekamde haren en zonder gepoetste tanden ben ik naar buiten gerend. Wat voelde ik me smerig, maar ze stond er nog! Wat een blunder!

Volgende week begint school weer. Ik heb er heel eerlijk best wel zin in. Eindelijk mijn examenjaar in en eindelijk knallen! Ik wil van die school af zijn, want het is een vreselijke school. Dus ik ga zo erg knallen dit jaar! Ik weet het zeker!

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive