Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
woensdag 11 juli 2012

Youtube: Christina Grimmie.

Het is weer eens tijd om een Youtube-account aan jullie te laten zien die de moeite waard is! Ik hou van covers. Ik luister eigenlijk de meeste tijd covers van liedjes. Meestal zijn deze, naar mijn mening, beter dan het origineel. Ik volg ook aardig wat accounts die deze maken en één van mijn favorieten is Christina Grimmie. Ook wel: Zeldaxlove64 op Youtube.


Ik ben haar een aantal maanden geleden tegen gekomen en ik heb voordat de eerste 30 seconden voorbij waren al op 'abonneren' gedrukt. Wat kan dit meisje goed zingen! Daarbij heeft ze ook nog een leuke stijl, speelt ze ook nog keyboard en komt ze heel spontaan over! Ze heeft de afgelopen anderhalf jaar al heel veel bereikt voor een meisje van 17 jaar. Ze heeft bijvoorbeeld al een digitaal album opgenomen en deze zijn ontzettend goed gedownload. Ze heeft over de anderhalf miljoen subscribers en is, volgens mij, ook bezig om een echt album uit te brengen! Als dat niet het geval is (weet het niet honderd procent zeker), dan hoop ik dat ze het snel gaat doen, want ik koop dat album zeker weten!


'Find Me', één van de nummers die ze zelf geschreven heeft en ook op haar album staan. Dit is daarbij op dit moment ook nog eens mijn favoriete nummer van haar. Ik vind het echt een geweldig liedje en kan hem uren achter elkaar draaien! Vooral het einde van het 'any- MORE!' Wauw, kippenvel!


'Someone Like You', één van mijn lievelingsnummers van Adele. Ik vind dat weinig mensen Adele qua zangeres kan overtreffen, want Adele heeft een prachtige en unieke stem. Maar Christina heeft mijn mening veranderd. Er kan één iemand (!!!) Adele overtreffen en dat is Christina Grimmie!


'Safe And Sound', één van mijn lievelingsnummers van afgelopen jaar! Ik heb dit nummer zovaak gedraaid en mezelf er helemaal mee dood gegooid. Een ontzettend mooi nummer met een mooie tekst. Maar toen Christina deze zong, leek het net of er een heel ander liedje begon te spelen. Ze heeft dit nummer haar zo eigen gemaakt! Heerlijk!

Wat vinden jullie van Christina Grimmie? Kenden jullie haar al?

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive