Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
dinsdag 17 juli 2012

My Weekly Story - Kermis, Leren werken, Saturday Night Fever & My lucky day!

Vandaag een artikel die afgelopen zondag online had moeten komen, maar ik was hem natuurlijk vergeten uit de concepten te halen! Dus hier komt ie alsnog!

Soms heb je zo'n week dat je nergens zin in hebt. Lekker lui doen en het liefst de hele dag in je bed liggen. Nou, dat was deze week anders. Ik was zo moe en kon maar niet in slaap komen! Daarom heb ik maar weinig gedaan. Ik had er gewoon geen puf meer voor.

Maandag ging ik met mijn vader en broertje naar de Piekenkermis in Utrecht (ook wel de Maliebaan Kermis). Vroeger vond ik het helemaal fantastisch. Ik ging in alles wat maar een beetje een kick gaf. Ik ben altijd iemand geweest die houd van hoogtes en een flink tempo. Geen achtbaan is voor mij veilig en ik wil later supergraag een keer bungeejumpen en parachute springen. Dan snap je meteen wat voor type ik ben. Maar mijn ouders wilden nooit ergens met mij in. Mijn vader houdt niet van attracties, die kijkt liever. Mijn broertje neemt hem als voorbeeld en doet dus precies hetzelfde. Dan blijft mijn moeder nog over en die wil hooguit overal één keer in. Ze zei altijd dat ze er misselijk van werd, maar ik vond het altijd maar onzin. Totdat ik vorig jaar een beetje misselijk begon te worden in de attracties waar ik altijd zo graag in ging. Ik merk ook dat ik dit jaar ook in pretparken bijvoorbeeld niet vaak meer in de bank wil, want ik word er gewoon helemaal misselijk van! Mijn moeder had dus toch gelijk, dat dit kwam als je ouder werd. Achtbanen zijn nog steeds geen probleem, maar teveel draaien bezorgt me misselijkheid. Iets met mijn evenwicht, ofzo. Dus dit jaar ging ik met mijn vader en broertje. Ik heb mijn vader zo ver gekregen dat hij meeging in de achtbaan, maar mijn broertje bleef aan de kant staan kijken. Ik heb nog nooit zo gelachen om mijn vader die met een zuur gezicht aan het kijken was toen hij opeens naar beneden ging! Fantastisch!
Voor de rest hebben we alleen maar gegokt. Ik had in één klap de jackpot, haha. Ik heb een paar cappuccino mokken gewonnen en een paar oortjes voor mijn mp4 speler.


De volgende dag was mijn eerste keer werken op de dinsdag en dat betekende ook dat het buffet niet open was. Dat betekende dan weer dat ik de eer had om in het restaurant te gaan werken, waar ik dus nog steeds moet leren. Borden opstapelen op mijn armen, alles onthouden... het was me wat. Ik heb zelf bakjes salades laten vallen in de keuken. Het voelde net als mijn eerste dag daar, die toch alweer bijna een half jaar geleden was! Toch heb ik veel complimenten gehad dat ik het goed deed voor iemand die voor de rest geen horeca-ervaring had. Toch fijn om te horen!

Donderdag ging ik naar de musical Saturday Night Fever. Ja, alweer. Ik hoor jullie al denken, haha. Ik ging nog een keer samen met mijn vriendin. Deze musical maakt mij heel vrolijk, de muziek is fantastisch en ik hou van de techniek van de dansen die op het podium worden uitgevoerd. Kan er, als ik wil, elke dag naar kijken. Ik blijf onder de indruk!
Dit keer gingen we naar Rotterdam. Een reis met de bus, trein en metro stond voor de boeg. De busreis ging nog prima, maar toen ik op het station aankwam bleken alle treinen die rechtstreeks naar Rotterdam Centraal gingen niet te rijden. Wat heb ik hem daar gestresst! Overal dramatisch rondvragen, maar uiteindelijk bleek er een trein af te koppelen naar Rotterdam Centraal. Dat ging voor de rest prima. Op het station in Rotterdam Centraal heb je een lange rechte roltrap, als je snapt wat ik bedoeld. Deze heb je op schiphol ook altijd en ik had ze nog nooit gezien, haha. Dus ik was net een kind in de speeltuin! Ik had zelfs zin in de terugreis, want dan mocht ik nog een keer! Zo erg was het, dus! De metro was ook eventjes wennen, maar dat was ook fantastisch. Na een reisje met veel gelach, veel geblunder en vele sla-jezelf-momentjes, waren we eindelijk aangekomen in het Nieuwe Luxor waar we Saturday Night Fever gingen zien. Wat is dat theater mooi, zeg! Echt wauw! We hebben weer een leuke show gehad!


Zaterdag was weer een werkdagje voor mij. De dag zat niet zo mee. Ik was moe, had ontzettende hoofdpijn en was redelijk chagrijnig. Ik had weer eens niet goed kunnen slapen. Maar die avond veranderde mijn hele humeur! Ik kreeg ontzettend veel fooi, maar daarnaast bleken mijn lessen Modern ook nog eens door te gaan door een lief woordje van mijn oude dansleraar! Ik was op dat moment echt eventjes de gelukkigste persoon op aarde!

Zoals je ziet, heb ik weinig gedaan deze week. Een beetje mijn afspraakjes nagekomen, maar niet veel zelf ondernomen. Hebben jullie ook wel eens zo'n baalweekje?

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive