Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
maandag 9 juli 2012

Tag - Let's get very personal.

Vandaag een tag die ik al heel vaak voorbij heb zien komen! Namelijk de 'Let's get very personal - Tag'. Ik vind tags altijd ontzettend leuk om te doen, dus vandaar dat ik deze ook niet voorbij kan laten gaan op mijn blog. De meesten van jullie zullen hem al gedaan hebben, dus ik ga ook niemand taggen. Maar als je hem nog niet gedaan hebt mag je hem gerust overnemen!

Dit wordt heel persoonlijk! Ben je er klaar voor?
Het zijn veel vragen, maar ik ben er helemaal klaar voor!
Wanneer is de laatste keer dat je echt gebroken was? (emotioneel)
Hmm… Over het algemeen kan ik me heel goed over dingen heen zetten, maar er is wel iets geweest waardoor ik er echt even heel erg doorheen zat. Dat was nadat ik zo’n lange rottijd had gehad bij de AH. Het hele jaar dat ik daar had gewerkt had ik al mijn frustraties, woede en verdriet ingehouden. Ik bleef altijd voor ze klaar staan en ze waren ontzettend respectloos. Maar toen ze me vertelden dat ik nadat ik alles voor ze had gedaan ze mijn contract niet verlengden brak ik wel even, alles van een jaar kwam er toen uit.


Heb je ergens zin in op dit moment? (eten)
Op dit moment heb ik enorm zin in iets hartigs. Een lekker toastje met brie of kruidenkaas. Maar ik schrijf dit om 00:13 en dat is niet zo'n goed moment om dat te gaan eten. Ik probeer graag nog wat kilootjes kwijt te raken, haha.

Als je een iemand bij je mocht hebben op dit moment, wie zou dat zijn?
Eén van mijn goede vriendinnen, die me altijd opbeuren als ik het nodig heb! Ik heb het afgelopen jaar een aardige rottijd achter de rug, maar sommige vrienden kunnen de pijn goed verzachten door je er even niet aan te laten denken. Die mensen betekenen heel veel voor me!

Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen?
Ik wil wel kinderen later, maar geen 10! Dat hou ik nooit vol! Ik denk dat ze me na een maand echt in het gekkenhuis op kunnen nemen.

Wat hoor je op het moment van schrijven?
Een liedje van het programma De Beste Zangers van Nederland. Nikkie Kerkhof met ‘Leun op Mij’.

Staat je bed tegen meer dan een muur aan?
Mijn bed staat met de achterkant tegen de muur aan en met de zijkant tegen een paar schoenen. Dus als dat ook telt?


Waar denk je op dit moment aan?
Ehm, dat ik nog heel veel moet doen eigenlijk. Maar dat ik op dit moment niks ervan kan doen, omdat het allemaal overdag moet. Oja en dat Nikki Kerkhof een ongelooflijk goede zangeres is en ik heel jaloers ben op haar stem!

Sta jij altijd klaar voor je vrienden?
Ja! Ik ben iemand die je ’s nachts wakker kan bellen als je een probleem hebt. Ik heb een vervelend karkater en ik weet ook dat je van goede huizen moet komen om het een lange tijd vol te houden, maar als je iets kwijt wil kan je altijd bij me terecht!

Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen?
Dat was niet een persoon, maar een groep. Namelijk mijn dansgroep. Bij modern moesten we in een choreografie onze gevoelens neerleggen. Hoe vaker je een bepaalde choreografie danst hoe meer je een verhaal gaat creëren of de dans gaat koppelen aan een waargebeurd verhaal in je leven. In de lessen kon ik me vaak aardig inhouden, maar ik zat altijd flink in het verhaal. Toen ik op het podium stond liepen de tranen heel hard over mijn wangen, aangezien het een voor mij een heel pijnlijk verhaal is wat ik bij die choreografieën voelde. Dingen waar ik niet trots op ben of dingen die ik nooit heb gesnapt. Na de dans liep ik half huilend de coulisen in. Daarbij kwam ook nog het feit dat mijn moeder in de pauze zei dat ze erg trots op me was (ze zegt dat nooit) dat liet me nog meer huilen. Toen kon ik ook gewoon niet meer stoppen. Maar dit huilen was als laatste echt van geluk! Voor de rest huil ik bijna nooit.


Wat doe jij altijd als je nerveus bent?
Rondjes lopen. Ik kan echt niet stil blijven staan. Ik moet dan bewegen en dat doe ik door middel van lopen. Ik heb meestal dan niet eens door dat ik aan het lopen ben. Soms ben ik zelfs zonder dat ik het door heb rondjes om een bepaald persoon aan het lopen, die zelf dan nog nerveuzer wordt dan ik zelf.

Wees eerlijk, vind jij mensen in het algemeen leuk?
Ehm, deze vraag vind ik erg moeilijk. Vind ik ze leuk? Ja. Mensen zijn mensen, iedereen heeft iets aparts wat zich een ander mens maakt dan een ander. Er zijn bijna geen dezelfde mensen op de wereld en in ieder persoon zit iets wat je misschien nog nooit bent tegengekomen in een ander persoon. Maar als ik het vanuit een ander oogpunt bekijk, dan is mijn antwoord nee. Ik ben een persoon dat graag alleen is. Veel mensen om me heen vind ik niets. Natuurlijk vind ik het wel leuk om een keer met een aantal personen te zijn, zoals mijn vrienden. Maar over het algemeen als ik mensen niet ken ben ik ook helemaal niet op mijn gemak. Dan ga ik mezelf snel afvragen wat ze van me vinden en of ze me raar zouden vinden en ga zo maar door.

Heb je op dit moment een reden om te lachen?
Ja, want ik kan altijd een reden bedenken waarom ik kan lachen. Ik zeur veel. Automatisch moet ik klagen over alles wat ik niet leuk vind en ik vergeet vaak de positieve en de leuke dingen te zeggen. Maar die zijn er wel! Dat zijn redenen waar ik veel om moet lachen. Bijvoorbeeld dat ik nu vakantie heb, ik over ben naar 5havo, dat ik een leuke tijd tegemoet ga, dat ik een mooie vakantie heb, dat ik de afgelopen weken een aantal mooie complimenten heb gehad, dat ik zulke leuke vrienden heb, etc. Genoeg redenen dus!


Heeft iemand jou wel eens verteld dat die persoon jou voor geen goud kwijt wil?
Hmm… Niet op die manier, maar wel dingen die op hetzelfde neerkomen. Dat telt ook, toch? Ja dus!

Zou je gelukkiger zijn als het leven een “rewind”-knop zou hebben?
Ja! Ik heb veel dingen gedaan waar ik spijt van heb. Ik had veel dingen kunnen voorkomen. Maar wat ik vooral belangrijk vind is dat ik dan mijn leven opnieuw zou kunnen lijden. Ik zou niet meer zo over me heen laten lopen zoals ik toen liet doen. Ik zou mezelf geen onzekerheden meer aanpraten. Ik ben zoveel veranderd en ik vind dat ik toen hetzelfde had moeten zijn als nu. Zekerder van mezelf, mijn bek kunnen gebruiken en trots op mezelf zijn!


Vertel jij je ouders alles?
Nee, maar wees eerlijk... wie doet dat wel? Heel veel dingen gaan mijn ouders niets aan. Dat zijn dingen die voor mezelf zijn of voor mij en mijn vriendinnen.

Zou het jou uitmaken als je vriend zou roken?
Nee. Ik zou niet ‘niet’ met iemand een relatie aangaan als hij zou roken. Het is zijn eigen keuze, maar het zou prettig zijn als hij niet naar een asbak zou stinken/smaken en niet de hele dag sigaretten staat op te steken.
Heb je het gevoel dat je binnenkort gekwetst gaat worden door iemand?
Ja, dat gevoel heb ik. In je leven blijf je gekwetst worden en dat gebeurd zonder dat je het wilt, maar omdat dat het leven is. Het positieve is dat je hier alleen maar sterker van wordt. Dit kun je niet voorkomen! 

Kan je je herinneren wie je op deze dag, vorig jaar leuk vond?
Nee. Ik vond volgens mij helemaal niemand leuk vorig jaar?

Denk je meer aan het verleden, het heden of het hier en nu?
Wow, deze is echt moeilijk! Ik denk aan het verleden als ik dans. Ik dans veel en leer daar nu mijn verhaal van vroeger te vertellen. Ik heb een motto en dat is ‘Leef vandaag’, dus over het algemeen denk ik veel aan nu en geniet ik overal van. Maar daarentegen moet ik voor school veel aan mijn toekomst denken. Dus ik kan hier niet echt een antwoord op geven.

Hoeveel uur slaap krijg je gemiddeld per nacht?
Ik probeer altijd aan mijn acht uur slaap per nacht te komen. Het lukt niet altijd, maar vaak heb ik ook meer. Op de nacht van zaterdag op zondag slaap ik zo’n 12 uur. Dus het is heel verschillend!

Ben je makkelijk om mee om te gaan?
Nee. Ik ben niet makkelijk om mee om te gaan. Ik kan soms heel humeurig en zeikerig zijn, maar ik kan ook ontzettend veel praten. Twee vervelende eigenschappen.


Haat jij de persoon waarmee je voor het laatst een gesprek hebt gehad?
Nee, ik haat mijn moeder niet.

Wat heb je voor het laatst gedronken?
Een Cappucino in het restaurant waar ik met mijn vader en broertje wat ging eten.
Welk soort bed heb jij?
Een Twijfelaar Boxspring van 120 cm.

Hou je van de regen of haat je het?
Om eerlijk te zijn… ik haat het niet. Ik vind het niet fijn om erin te staan/lopen/fietsen/kruipen/etc., maar ik vind het wel heerlijk om het te horen. Ik word rustig van het geluid op één of andere manier.

Heb je ooit iets gedaan terwijl je altijd tegen jezelf had gezegd dat je het nooit zou doen? Zo ja, wat is dat?
Ja, zoveel! Van kleine stomme dingetjes tot aan wat grotere dingen. Bijvoorbeeld koffie drinken. Een stom, klein iets. Maar het is wel zo! Vroeger zei ik dat ik nooit koffie zou gaan drinken. Maar toch doe ik het nu.


Zien mensen jou als optimist of pessimist?
Pessimist! Zeker weten! Ik ben een zeikerd. Ik zeur overal over. Terwijl ik wel altijd over dingen in de toekomst positief probeer te zijn. Maar over alles wat ik zie of meemaak ben ik meestal aan het zeuren, terwijl ik toch eigenlijk wel van iets geniet.

Met wie heb je als laatste in de auto gezeten, op je familie na?
Mijn rij- instructrice. Ik ben lekker bezig met mijn rijlessen één keer in de week. Voor de rest zit ik bijna nooit in een auto. Ik ga overal heen met de fiets!

Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien, en met wie heb je die film gezien?
What To Expect When You're Expecting, samen met Tessa.

Ben je een keer gekwetst door iemand waarvan je nooit verwacht had dat die je zou kwetsen?
Ik denk dat iedereen dat wel heeft met zijn vrienden/vriendinnen. Je verwacht dat ze je nooit kwetsen, totdat de vriendschap pats boem over is. Dan kwetsen ze je toch heel erg.

Je ouders zijn op vakantie. Zou je een groot feest geven?
Nee. Ik hou niet van grote feesten. Misschien met een paar vriendinnetjes afspreken, maar niet veel groter dan dat!


Heb je spijt van je vorige relatie?
Nee.

Spendeer je je weekend liever bij een concert of in de discotheek?
Oeh moeilijke! Ik hou van dansen in een discotheek, maar dat moet niet te vaak zijn. Maar een concert vind ik ook heel gaaf en daar krijg je ook echt een of andere kick van! Ik denk dat ik voor concert ga!

Heb je het idee dat je vaak voor hetzelfde soort type jongen valt?
Ja, dat wel. Meestal val ik wel voor hetzelfde uiterlijk en karakter. Maar toch zijn er wel eens andere gevallen, hoor.

Heb je ooit een grapje over iemand gemaakt wat die persoon aan het huilen maakte?
Ja, helaas wel.

Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteed?
Nee. Ik vind het belangrijk dat ik wel een beetje netjes de deur uit ga. Maar ik zit niet elke spiegel die ik zie mezelf te bekijken en ik werk vaak ook niet mijn make-up bij ofzo.


Heb je de afgelopen week kleding gekocht?
Nee. Ik shop af en toe en koop dan meestal redelijk veel. Dus ik heb afgelopen week maar eventjes overgeslagen.

Mis je iemand op dit moment? Zo ja, wie?
Ja, ik mis teveel mensen. Mensen die ik te weinig zie of mensen die zijn overleden.

Laatste persoon die jou aan het huilen heeft gemaakt?
Hmm… Echt aan het huilen… Toen mijn nichtje was overleden anderhalve maand geleden. Heel onverwachts en ze was 4 jaar oud. Je kan dit wel zien als aan het huilen maken, maar wel op een andere manier natuurlijk.
Maakt de gedachte aan je ex je woedend?
Nee.

Wat doe je morgen?
Ik ga morgen gezellig naar de Piekenkermis (op dit moment dat ik het schrijf dan, haha) in Utrecht. Gezellig met mijn papa en broertje. Voor de rest breng ik nog een envelop naar het postkantoor en dat was het.

Ben jij zo’n persoon die om de haverklap een nieuw vriendje heeft?
Nee, zo iemand ben ik echt niet. Ik hou daar niet van!

Is er iemand die jij graag zou willen zien op dit moment?
Ja, dat zijn ook zoveel mensen. Mensen waar je even mee wilt praten of even bij wilt uithuilen over de dingen die je dwars zitten. Soms gewoon om te horen dat je het wel aan kan en dat het allemaal wel goed gaat komen.

Heeft je ex je ooit bedrogen?
Nee.

Houd je van suikerspinnen?
Ja, heel erg! Ik ben er gek op. Maar het is echt teveel suiker! Kan er soms echt misselijk van worden, ook al is het nog zo lekker!

Wie was de laatste persoon waarmee je een serieus gesprek hebt gevoerd?
Een collega op mijn werk. Heb daar nooit serieuze gesprekken, maar afgelopen week wel.

Ben je ooit tegen iemand aan in slaap gevallen?
Ja, haha. Dan tel ik ook mijn moeder mee vroeger.
Hoe was je week? Geef een cijfer van 1 tot 10.
7. Leuk, maar ook druk. Maar er zijn bepaalde dingen in een week die mijn week gewoon weer helemaal top maken!


Heb je een vriend van het andere geslacht waarmee je goed kan praten?
Ja, meerdere zelfs!

Wat deed je gisteravond om twaalf uur?
Televisie kijken. Na mijn werk was ik helemaal niet moe en heb de televisie de hele avond op Nickelodeon gezet, haha. 

Wat is je stemming op dit moment?
Vrolijk, maar ook een beetje moe.

Wie was de eerste persoon tegen wie je praatte vandaag?
Mijn moeder. Dat was de eerste persoon die ik tegenkwam vandaag en daartegen bromde ik ‘Weer eens computerspelletjes aan het spelen?’ Ja, mijn moeder is spelletjesverslaafd.
Is er de afgelopen maand iets gebeurd wat je heel erg blij maakt?
Zoveel dingen! En er komen nog zoveel leuke dingen aan deze maand! Ik kan niet wachten!

Met wie was je gisteravond?
Met mensen van mijn werk. Gezellig aan het werk. 

Heb je met iemand gepraat tot je in slaap viel gisteren?
Nee. Lekker in mijn eentje in mijn bedje.

Wie moet beginnen met een kus? Het meisje of de jongen?
Ehm maakt niet uit? Nee, dan lieg ik. Ik denk dat een meisje het meestal fijner vindt als de jongen begint, maar ik denk dat jongens het andersom zouden hebben?

Heb je plannen voor dit weekend?
Het weekend is net voorbij. Maar aankomend weekend moet ik weer werken en ga ik mezelf klaar maken voor die week erop. Want die week is heel druk. Ik ga gezellig naar Zaandam met twee vriendinnen, ik moet werken en ik ga 3 dagen weg naar mijn nichtje in Tilburg.

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive