Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
donderdag 17 mei 2012

Random - Bloggen & Wordpress

'Ik begin pas weer met bloggen wanneer ik een Wordpress account heb.' Ik hoor het me nog zo zeggen toen ik uiteindelijk besloot om geen nieuwe artikelen meer te typen. Wat was ik het zat, zeg. Eerst gezeur met mijn layout, daarna deed mijn tk-domein het niet meer en daarna moest ik een hele nieuwe naam, wat dan ook weer betekende dat ik dat weer niet kon aangeven onder mijn oude naam en ik helemaal opnieuw moest beginnen! Dat terwijl het allemaal net zo goed ging met mijn blog! Ik moest alles aanpassen en ik weet zeker dat dat nu nog steeds niet allemaal gebeurd is. Ik was er gewoon even klaar mee. Ik was ervan overtuigd dat ik een Wordpress account zou nemen en een domein nam, zodat ik helemaal goed opnieuw kon beginnen en klaar was met het gezeik. Hoe naïef als ik ben, begon ik aan het downloaden van Wordpress en ja hoor... Daar kwam het al. Ik ben totaal geen computernerd. Ik mag al blij wezen als ik weet waar ik op moet drukken als ik naar de volgende pagina wil. Laat staan als ik met allemaal codes moet gaan werken. Nee, dat is helemaal niks voor mij. Daarom wilde ik iemand anders vragen om me te helpen, maar hij heeft ook niet de hele dag de tijd, dus ik ben nog steeds aan het wachten. Ik had mezelf voorgenomen om niet verder te bloggen, maar ik mis het te erg! Maar om nou elke keer weer een excuus te moeten vertellen waarom er nou weer geen artikel online stond... Daar heb ik ook geen zin in.

Wat ik ga doen is dat ik weer artikelen ga schrijven voor die 5 mensen die nog op mijn blog komen kijken op dit moment. Ik plaats niet elke dag een artikel, maar alleen wanneer ik daar tijd voor heb en er echt zin in heb. Ik ga ondertussen beginnen aan een Wordpress account en hopelijk kan ik die over een tijdje online gooien. Maar dat gaan we nog wel zien!

Hopelijk heb ik jullie voldoende geinformeerd over alles en bezoeken jullie mijn blog nog net zo graag als eerst!

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive