Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
donderdag 19 april 2012

To Read - Buffy The Vampire Slayer

Boeken... Ik heb er veel van. Een hele boekenkast vol, om precies te zijn. En toch... Toch heb ik veel boeken nog niet eens gelezen! Dat komt puur mdat ik er geen tijd en behoefte voor heb. Ik weet nog dat ik vroeger alles las wat los en vast zat. Toen ik 8 jaar oud was begon ik zelfs al met de Harry Potter - serie en ik las het liefst de hele dag door. Een boek was dan ook binnen een dag of twee uit. Het was een soort van otnspanning. Ik merk alleen dat ik nu er gewoon geen tijd voor heb. Ik ben druk, druk, druk en om eerlijk te zijn, soms zit ik helemaal in de stress. Maar toch blijf ik maar boeken kopen. Gewoon omdat ze me leuk lijken. Dus het wordt tijd dat ik er tijd voor ga maken! Daarom heb ik vijf boeken uitgekozen die ik ga lezen aankomende tijd. Namelijk de serie van Buffy, The Vampire Slayer.


Buffy, The Vampire Slayer. De serie die ik op dvd heb en helemaal gekeken heb. Het was dan ook echt één van de eerste series die ik helemaal heb gekeken. Mijn ouders vonden deze boeken op de rommelmarkt en hebben ze meegenomen voor me. Dit is alweer bijna twee jaar terug en nog steeds niet gelezen! Het wordt tijd!



Overtuigingskracht is het eerste boek van de serie. Deze is geschreven door Elizabeth Massie.

Kwaardaardige Sprookjeswezens is het tweede boek van de serie. Deze is geschreven door Mel Odom.

Het Bloedspoor is het derde boek van de serie. Deze is geschreven door Christopher Golden en Nancy Holder.

Bezoekers is het vierde boek van de serie. Deze is geschreven door Laura Anne Gilman en Josepha Sherman.


Halloween daarentegen is het zevende boek van de serie. Ik moet dus op één of andere manier ervoor gaan zorgen dat ik het vijfde en het zesde deel te pakken krijg. Het is natuurlijk een beetje raar om weer ergens in een verhaal te beginnen en niet te weten wat er tussendoor gebeurd is. Dit boek lees ik alleen als ik het vijfde en zesde deel te pakken krijg!

Lijkt deze serie jullie wat? Heeft iemand de serie op tv/dvd gezien?

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive