Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
zaterdag 7 april 2012

Limited Edition: AXE Anarchy For Her.

Sommige producten staan volop in het nieuws. Dit gebeurde ook met het merk AXE die hun eerste vrouwen-deodorant op de markt bracht. Wel een Limited Edition, maar het was al wat. Iedereen moest het hebben en heel eerlijk, I was not amused! Sorry, AXE is een mannenmerk en ik ben gek op de chocoladedeo, maar daar blijft het ook bij. En zo dachten de jongens bij mij op school er ook over. 'AXE is voor mannen, niet voor vrouwen! Laat een merk nou gewoon voor mannen blijven, blabla.'
Maar toen een vriendin deze op spoot in de wc, was ik verliefd. Wat een heerlijke geur! Mijn mening was op slag veranderd en toen ik thuiskwam vroeg ik mijn moeder om deze heerlijke deodorant mee te nemen voor me. Nou, dat gebeurde! Er was een 2+2 gratis-actie. Dus raad maar hoeveel deodorants ik in mijn handen geduwd kreeg van mijn moeder?! Juist!


De deodorant bus vind ik erg leuk. De typische AXE-vorm gecombineerd met wit en roze, wat het heel meisjesachtig maakt. Maar op de manier waarop de letters erop gezet zijn is het toch ook wel weer heel stoer! Ook de schuifdop is erg handig. Normaal als ik een deodorant in mijn tas doe raak ik de dop weer kwijt. Nu kan ik de dop niet kwijtraken! Ideaal!


Maar wat zoek je nou in een goede deo? Als ik het over een goede deodorant heb, dan heb ik het over een deodorant die zorgt dat nare luchtjes verdwijnen, je de hele dag door ruikt en die het flinke zweten een beetje tegen gaat. 
Doet deze deodorant dat? Nee. De geur is heerlijk, maar blijft niet lang zitten. Na tien minuten is deze wel weer weg. Daarbij heeft het bij mij ook geen functie. Na een uurtje begint het zweten te komen. Wat wel een voordeel is is dat de nare luchtjes niet komen. Dus al met al heeft het toch niet een zinnige werking.

Verpakking: 10/10.
Gebruiksgemak: 9/10.
Product: 6/10.
Geur: 9/10.
Prijs: 6/10.

De AXE Anarchy For Her Deodorant is te koop voor €4,49 bij bijv. de Kruidvat.

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive