Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
donderdag 7 juni 2012

Collectieve Shoplog! ~ Xenos, Hema, Lush & New Yorker

Afgelopen weken heb ik aardig wat geshopt! De Xenos was mijn beste vriend en ik heb flink wat gekocht. Ook heb ik nog wat andere dingen gekocht bij de Lush, Hema en de New Yorker. Die ga ik jullie vandaag laten zien!

Twee weken geleden.
Na mijn musicalles ga ik altijd nog even naar het winkelcentrum dat er tegenover ligt. Ik ga even rondsnuffelen in de winkels en alvast het geld dat ik die avond ga verdienen uitgeven, haha. Twee weken geleden liep ik even de Xenos in en wat ik daar toch allemaal vond!


Als eerste vond ik Cupcake Tea. Ik zag het staan en was meteen erg benieuwd. Thee in Cupcake smaken. Om precies te zijn 'Strawberry Kiss', 'Chocolicious', 'Sweet Honey' en 'Lovely Cherry'. Yummie! Ik ben zelf nooit zo weg van kers en honig, maar toch ben ik heel erg benieuwd naar de smaken. Ik laat het jullie weten! - €1,99.


Ook vond ik daar een koekjestrommel van New York! Ik ben gek op New York! Ik ben er nog nooit geweest, maar ik wil er zo graag een keer heen. Ik ben nog steeds op zoek naar een mooie posterschilderij voor op mijn kamer! Deze koektrommel trok me wel. Hier kan ik leuk zelfgebakken koekjes in doen?? Of natuurlijk andere dingen! - €2,79.


Geurkaarsen! Ik vind ze altijd zo heerlijk ruiken, maar het punt dat me tegen hield om het te kopen is dat in mijn kamer een rookmelder hangt. Beneden willen mijn ouders het niet hebben. Nou ja, mijn vader niet. Die haat alles wat geur heeft! Toch ga ik het een keer proberen in mijn kamer. Als ik mijn aansteker gebruik voor mijn oogpotloden dan gaat de rookmelder ook niet af, dus waarom wel bij één kaarsje? We gaan het zien! Ik heb de geuren 'Sweet Vanille' & 'Waterflowers'. - €1,99 per stuk.


Natuurlijk ben ik ook altijd op zoek naar leuke kussentjes voor in mijn kamer! Ik ben er nog steeds mee bezig en beetje bij beetje komt er een plaatje in. Ik wilde mijn kamer graag paars met zwart en grijs hebben, dus deze twee kussentjes komen mooi van pas! Deze gaan op mijn stoel! - €5,99 per stuk.


Daarna ben ik nog even naar de New Yorker geweest, want ik had ballerina's nodig. Met mijn maatje 40/41 is het al redelijk moeilijk om schoenen te vinden die mijn voeten niet groot maken, maar ballerina's zijn helemaal een hel! Ik heb deze uiteindelijk meegenomen. Ze staan niet perfect, maar ik heb ze gewoon nodig! - €9,95.

Afgelopen dinsdag.
Afgelopen dinsdag had ik een studiedag. De eerste die ik heb sinds 5 jaar! Ik had daarom afgesproken met een vriendin. We zijn lekker naar Utrecht geweest en we hebben flink geshopt. Daarna zijn we nog even naar de bioscoop geweest en toen ik thuis kwam heb ik eens gekeken naar wat ik allemaal gekocht heb!


Sinds de Lush in Utrecht zit moet ik gewoon elke keer als ik daar in de buurt ben naar binnen. Geloof me, dat is ontzettend vaak! Dus toen moest ik ook weer. We kwamen binnen en ik wist eigenlijk al dat ik iets wilde hebben om mijn gezicht mee te scrubben. Ik heb echt een nachtmerrie-huid de laatste tijd! Pukkels, pukkels, pukkels, littekens, mee-eters, vlekjes, etc., etc. Dus daar moet eens iets aan gedaan worden! Ik ben voor de Ocean Salt gegaan. Het ruikt vreselijk, maar ik heb er veel over gelezen dat het wonderen verricht. Ik ben benieuwd! - €10,95 voor 120 gram.


Nog iets waar ik al heel lang naar op zoek was! Een 'To Do-blokje'. Ja, ik weet het! Een doodgewoon notitieblokje met het woordje 'To Do' voorop of erboven. Maar dat maakt me niet uit. Ik vond het gewoon fijn om er eentje te hebben! Ik was er al tijden naar op zoek en elke keer als bij de Hema was kon ik hem niet vinden. Tot ik deze keer naar binnen liep en hem zag liggen! Ik heb hem meteen meegenomen. - €2.95.


Weer ben ik de Xenos in gelopen! Ik kon het weer niet laten! Op zoek naar leuke spulletjes! Ik vond Shoko Crispies (ja, die lekkere chocolade balletjes die ze altijd op je ijsje doen). Die moest ik gewoon meenemen, puur omdat ik het zo lekker vind! Misschien ook leuk voor op cupcakes of chocolademelk? - €1,50. 

Daarnaast vond ik ook Twinnings of London - Fresh. Het zijn zakjes om ijsthee te maken. Ik ben superbenieuwd! Ze hadden twee verschillende soorten, Muntthee en Citrusthee. Ik heb de laatste meegenomen, aangezien ik niet echt van Muntthee hou. - €1,25.


Als laatste liep ik voor de eerste keer de Tiger in. Deze zit vlak bij de Winkel van Sinkel. Een erg leuk winkeltje met allemaal hebbedingetjes. Ik zag ontzettend veel leuke cadeautjes voor mensen en weet zeker dat ik daar vaak ga binnenlopen.
Ik was de hele dag al op zoek naar zwarte sokken tot aan je knieën of er overheen. Dit speciaal voor mijn dansoptreden van aanstaande zondag! Ik kon het nergens vinden en ik had het eigenlijk al opgegeven. De Zeeman had het niet, de Hema had het niet, de V&D had het niet, de C&A had het niet, etc. Maar de Tiger... Die had het wel! Meteen een paar meegenomen! - €3,00.

Zo, dit waren mijn gekochte spulletjes! Ik ben er heel blij mee allemaal! 

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive