Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
zaterdag 3 maart 2012

Voornemens 2012 - Hoe staat het ermee?

Aan het begin van het jaar konden jullie zien dat ik 3 goede voornemens had. Ik was eigenlijk niet van plan hier nog een keer iets over te gaan schrijven, maar van de week heb ik een mailtje gehad met de vraag hoe het ermee ging. Erg lief! Ik zal er een artikeltje aan wijden.

Alles met beide handen aanpakken.
Over dit voornemen ben ik het nog steeds eens. Ik moet alles aanpakken wat ik pakken kan! Hoe erg ik in mijn veilige haventje bleef, hoe meer ik eruit wil dit jaar. Ik had natuurlijk al (voor mij) een grote stap genomen om musicallessen te nemen, aangezien ik me doodschaam voor mijn zangstem. En daarin ben ik niet achter gebleven. Ik heb keihard mijn best gedaan en in mijn musical van James Bond heb ik dan ook een rol te pakken als Bondgirl! Superleuk!
Daarbij ga ik nu dansen bij mijn eindshow van dansen op hakken van 10 cm. Ik mocht er zelf voor kiezen of ik daaraan mee wilde doen, maar dat gaat toch echt gebeuren! Hoe bang ik ook ben voor hakken.
Ik wilde een nieuw baantje. Iets wat ik mezelf gewoon niet zag doen. Toen ik een vacature tegenkwam voor bediening heb ik me gewoon aangemeld. Nu sta ik een ontzettend mooi restaurant met fantastische mensen te werken. Ik voel me eindelijk gewaardeerd en het is nog leuk ook!

Ook wilde ik gewoon een keer mijn faalangst overwinnen. Ik wilde me niet laten kennen en ik wilde gewoon een keer niet zenuwachtig zijn. Ik wilde gewoon voor een groep mensen durven staan en ze durven aan te kijken en iets te zeggen zonder stotteren en schaamte. En dat is gelukt! Ik had mijn profielwerkstuk presentatie en het enige wat ik mezelf bleef zeggen was: Ik kan het, niemand kan jou stuk krijgen en ga zo maar door. En weet je wat? Ik was superkalm en ik kon voor één keer in mijn leven gewoon mijn verhaal vertellen zonder dat ik mezelf tegenhield. Wat voelde dat fijn!
Ik kan wel zeggen dat ik me aan dit voornemen gehouden heb, zeg. Ik ben ook van plan nog veel meer aan te pakken!

Tien kilo eraf.
Dit is één van de voornemens die me niet helemaal makkelijk af gaat. Ik kom niet aan, maar ik val ook zeker niet af. De laatste tijd eet ik best wel slecht, maar doordat ik veel sport is dit in evenwicht. Toch wil ik gewoon nog wat kwijt. Dus ik moet er echt meer aan gaan doen!

Huiswerk beter maken en voldoendes op mijn rapport komen te staan.
Dit is dan wel weer een voornemen die goed gaat! Ik stond op mijn laatste rapport allemaal voldoendes! Eindelijk! Ik was zo trots op mezelf. De laatste tijd maak ik mijn huiswerk ook beter en ik loop bij met alle vakken. Ontzettend fijn!

Zijn jullie al op de goede weg met jullie voornemens? Of is het allang de mist in gegaan?

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive