Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
dinsdag 6 maart 2012

Saturday Night Fever Premiere!

Het is al een tijdje geleden, 17 februari om precies te zijn, maar toch wilde ik hier nog een artikeltje aan wijden. Het was namelijk zo leuk!

Toen ik het programma Sunday Night Fever had gezien wist ik al meteen dat ik er graag heen wilde. Een dansmusical, helemaal iets voor mij. Alhoewel het programma slecht scoorde op de televisie. Nadat mijn favoriet Joey had gewonnen was ik er gewoon al van overtuigd dat het een fantastische show zou worden. Omdat Utrecht het dichtst bij mij in de buurt ligt, zou ik moeten wachten tot in juni. Maar toen deed ik mee aan een wedstrijd en won ik heel onverwachts twee kaartjes voor de premiere! Als er iets was wat ik niet had verwacht, was dit het wel! Ik was dolgelukkig!



Toen kwam de dag daar. We waren vroeg vertrokken aangezien mijn nicht en haar vriendin, die ook kaartjes hadden gewonnen, zich in de tijd hadden vergist. Dus we vertrokken wat eerder en kwamen veels te vroeg aan. We moesten eerst bij de rode loper gaan staan, daarna zouden we onze kaartjes pas krijgen. Dus na een hele tijd (3 uur) bij de rode loper gestaan te hebben en mijn voeten me begonnen te vertellen dat het tijd was om naar binnen te gaan voor warmte, kwamen ze eindelijk melden dat we onze kaartjes kregen en naar binnen mochten. We wisten dat we slechtziende plekken kregen (aangezien de bn'ers de goede plekken kregen), maar daarentegen kreeg ik plekken waar ik heel dicht bij het podium zat. Alleen zat ik er schuin vanaf waardoor ik de helft van het podium maar zag. Hoe kom je erop om die plekken te hebben in een theater, haha?


Maar daarentegen had ik niets te klagen, want ik had gewoon gratis kaartjes. En alsnog was het een fantastische show. Saturday Night Fever komt de laatste tijd wat negatief uit in de recensies, maar ik vond het echt wel de moeite waard, hoor! Er kwam vooral wat kritiek op de stem van de hoofdrolspeler Joey, maar ik vond dat hij fantastisch zong en het beter deed dan ik had verwacht. Noortje (Stephanie, de vrouwelijke tegenspeler) was in de tweede akte verrassend goed. Ik heb ervan genoten! Heerlijke show, waar ik in Utrecht zeker nog een keer naartoe ga.

De show gaat over Tony Manero. Hij danst elke keer in een club met een vaste danspartner, die hem stiekem leuk vind. Tony wordt daarentegen verliefd op een andere danseres, Stephanie, die aan het begin erg bot tegen hem doet. Hij geeft niet op en uiteindelijk wordt zij zijn nieuwe danspartner voor een wedstrijd. Zijn groep vrienden, The Faces noemen ze zichzelf, hebben zelf ook ieder hun eigen problemen, maar staan toch altijd voor elkaar klaar. Zij zorgen ervoor dat Tony en Stephanie winnen, ondanks dat de andere optredens veel beter waren. Tony is het daar niet mee eens. Daarna dreigt er van alles fout te gaan, wat Tony laat veranderen.


Een erg mooi en leuk verhaal. Niet altijd top geacteerd, maar zeker leuk om te zien. Ik ben erg benieuwd naar hoe het eruit gaat zien als ze een langere tijd spelen. Ik kan niet wachten!

Deze show is zeker een aanrader om naartoe te gaan. Een avondje lekker in het theater en niet stil kunnen zitten! Dit mag je niet missen!

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive