Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
vrijdag 2 maart 2012

My Life In Pictures - Februari 2012

Vandaag een 'My Life in Pictures'! Jemig, wat ging Februari snel, zeg! En dat ondanks dat er een extra dag in deze maand zat! Ik heb niet ontzettend veel foto's, maar wel een aantal leuke. Kijk lekker mee!

Zo trof ik mijn fiets aan nadat ik school had gehad. Ik moest eerst even mijn fiets uitgraven, voordat ik er mee weg kon gaan!

Met mijn papa's verzamelin bezig. Paninistickers!

Deze oordopjes had ik gewonnen. Deze komen altijd goed van pas!

Met tekenen moesten wij een schilderij van onszelf maken of van iemand met een paar kenmerken van jezelf. Deze moesten dan weer qua stijl aansluiten op een bekende schilder. Nadat we er een paar maanden hard aan gewerkt hadden, werden ze opgehangen midden in de school. Die van mij is de derde van links onder.

Mijn tas zat propvol toen ik thuiskwam van dansen. Joggingbroek erin, naaldhakken van 10 cm erin, flesje drinken erin, handdoek erin, etc. Echt niet normaal vol!

Jellybeans! Al waren deze iets minder lekker dan normaal.

En waar was ik met een excursie van tekenen? Juist, Breda!

Kinder Bueno! Jum jum!

Naar de premiere van de musical Saturday Night Fever geweest! Wat een fantastische musical, zeg! Ik zat lekker te genieten! Er komt hier nog een artikel van, haha.

Dit vind ik toch altijd zo lekker, he. Een Nutella dip ding. Kende jullie vroeger die Cheese Dippers? Nou dit is de chocolade-variant!

Die pot met Merci stond me gewoon aan te kijken!

Bij Willemijn gezellig wat leuks doen. Eerst naar de supermarkt, daarna kwarktaart maken en daarna even lekker op haar kamer muziek luisteren en praten. Altijd gezellig!


Naar Wicked! Het was die dag zo lekker zonnig buiten, ik werd er helemaal vrolijk van! We waren wel wat te vroeg, maar we hadden er zo'n zin in!


In de zaal. We zaten op rij 9 en hadden daarmee denk ik echt een van de betere plekken. En het decor is gewoon fantastisch mooi! Die draak erboven is ook echt supermooi gemaakt! Ook over deze musical komt er nog een artikel!

Mijn broertje vierde afgelopen zondag zijn verjaardag (hij is vandaag echt jarig) en ik kreeg ook een kleinigheidje van mijn tante. Een reuze toffee! Echt superleuk!

Reden waarom ik van de week weer niet heb geblogt? Nou, hier op de foto zie je het! Mijn belangrijke profielwerkstuk presenatie voor mijn eindexamen! Wat was het spannend, maar het ging zo goed gelukkig!

En als laatste een heel wazige foto van twee lipsticks. Ik wist niet welke kleur ik op moest doen, haha. Het is de linker geworden!

Hoe was jullie maand?


Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive