Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
zondag 26 februari 2012

Personal: Vakantie, Wicked & Broertjes b'dayparty.

Vandaag alweer een artikeltje over mezelf! Ja, wat leuk weer... Nou dat komt eigenlijk omdat vandaag mijn broertjes verjaardagsfeestje is en ik gisteren de hele dag weg ben geweest en ik simpelweg niet zoveel tijd had om een goede blogpost te schrijven. En aangezien jullie ook wel van persoonlijke posts houden (laten de bezoekerscijfers zien) dacht ik: hey, laat ik dan weer wat vertellen over mijn leven! Ja, dat dacht ik dus!

Deze week was mijn vakantie. Wat was ik daar aan toe, zeg! Even niets doen, slaap inhalen en veel rust nemen. Heerlijk! Van maandag tot donderdag heb ik eigenlijk helemaal niets gedaan, haha. Ik sliep uit tot twee uur 's middags (ik had mijn slaap echt hard nodig, want ik heb veel slaaptekort gehad de afgelopen weken) en daarna liep ik in mijn joggingbroek naar beneden, ging voor de tv hangen en daarna weer naar boven om op de computer te gaan. Ja, echt zonde van mijn dagen bedenk ik me zo achteraf.
Donderdagavond ben ik daarentegen uit eten geweest, maar toen gebeurde er dus iets wat mij een beetje tegen houd om blogposts te typen. Voordat we weggingen liepen we vanaf het huis naar de auto. Mijn moeder had de achterklep openstaan en ik struikel over een steen heen. Ik grijp me dus vast aan de auto en op dat moment smijt mijn moeder met volle vaart de autoklep dicht. Het gevolg was dat mijn pink er helemaal tussenzat en zo ongeveer tien seconde vast heeft gezeten. Aan het begin voelde ik niet veel. Het enige wat ik dacht was ik voel wat aan mijn pink. Toen zag ik dus dat mijn pink ertussen zat en dan schrik je je helemaal dood. Dus mijn reactie was aan het begin heel droog en nog heel rustig: Mam, zou je even de autoklep open willen doen? Toen zag mijn moeder het en die begon helemaal dramatisch te schreeuwen en uit alle macht die klep open te krijgen. Nog steeds had ik niet echt ergens last van, want ik zag zelf niet hoe mijn pink ertussen zat. Nou die bleek eruit te zien alsof die eraf lag... Toen ging de klep open en kwam er lucht bij mijn vinger en dat deed pijn! Ik begon automatisch te gillen en te schreeuwen. Naar binnen gerend en vinger onder de kraan gehouden. Aan allebei de kanten zat de deur erin en de details van mijn pink op dat moment en nu zal ik maar even niet vertellen. Maar het doet verschrikkelijk veel pijn! Ik kan er geen druk op zetten en vele bewegingen kan ik niet maken. Typen gaat wel oké, maar gaat op het gegeven moment ook pijn doen, aangezien ik met tien vingers typ. Maar daar heb ik dan wel een beetje schijt aan, want ik wil gewoon blogposts typen. Maar de pijn is gelukkig al afgenomen, dus daar ben ik erg blij mee. Handen schudden kan ik bijvoorbeeld ook niet, haha en precies deze week moet iedereen mij de hand schudden!


Nouja, dan wat leuker nieuws! Ik ben gisteren naar Wicked geweest. Yay, de volgende show! Het was ontzettend leuk en mooi en er komt een artikeltje over van de week. Ik ga ook nog een artikeltje typen over de premiere van Saturday Night Fever, maar dat komt allemaal nog!

Vandaag is dan de verjaardag van mijn broertje. Hij is eigenlijk pas vrijdag jarig, maar we vieren het altijd in een weekend en dit was de enige dag dat het kon. Dus vandaag zit mijn hele huiskamer vol met mensen en is het een en al gezelligheid! Ik weet niet zeker of er morgen een artikel komt, dat ligt er precies aan hoeveel mensen er zijn.

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive