Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
zaterdag 25 februari 2012

Tag: Wat heb je liever?

Deze tag is redelijk oud, maar toch vind ik deze erg leuk om te doen. Vandaar dat ik deze nu toch even ga laten lezen aan jullie!

De bedoeling van de tag is heel logisch. Ik moet een antwoord kiezen van de twee opties die ik krijg en toelichten. Erg leuk, aangezien het allemaal vreselijke opties zijn, haha.

1. Geen wenkbrauwen of een duidelijk zichtbare, zwarte snor?
Dan kies ik voor geen wenkbrauwen. Deze kan je dan nog een beetje tekenen met een wenkbrauwpotlood of whatever. Maar een snor krijg je van zijn lang-zal-ze-leven nooit weggewerkt! En om nou elke keer weer te gaan harsen en alles, daar ben ik nou eenmaal niet zo goed in.
2. Hele mooie gezonde perfecte nagels hebben maar nooit meer je nagels mogen lakken of zwakke ongezonde nagels die je wel mag lakken?
Daar hoef ik niet lang over na te denken. Geef mij maar hele gezonde perfecte nagels. Ik lak mijn nagels best vaak, maar dat komt omdat ik mijn nagels zo ontzettend lelijk vind. Ik had vroeger van die perfecte, mooie lange nagels en ze waren ook gewoon mooi om naar te kijken. Nu schaam ik me dood voor mijn nagels. De keuze was dus niet zo moeilijk voor mij.
3. Lang haar tot je voeten of gemillimeterd haar?
Lang haar tot aan mijn voeten. Ja, dat klinkt heel stom, maar vroeger droomde ik van zulk haar. Je kan het altijd nog in een knot doen, bijvoorbeeld. Al hangt dat ook nog half tot aan je kont. Ik heb zelf altijd een afkeer gehad aan kort haar, dus dat gemillimeterd haar kan mooi mijn rug op, haha.

4. Voor eeuwig met een smokey eye rondlopen of voor eeuwig geen oogmakeup meer gebruiken?
Smokey eye! Ik vind dat altijd zo mooi, ook al ben ik er niet zo goed in. Ik zou dan wel een wat subtielere willen, maar geef mij maar elke dag zo'n mooie smokey eye!


5. Heel erg rode wangen of een grauw gezicht zonder kleur?
Ehm, over deze twijfel ik. Ik heb van mezelf namelijk een heel wit gezicht en ik vind het zelf altijd wel iets hebben, aangezien je niet veel weg hoeft te werken. Je ziet er alleen soms zo ziek uit. Ik denk dan wel dat ze in dit geval bedoelen dat je er echt zo ziek uitziet dat het niet normaal meer is. Maar rode wangen hebben ook wel wat! En als je het niet mooi vind kun je dit makkelijk weg camoufleren. Ik denk dat ik dus gewoon voor de rode wangen ga!

6. Geen cosmetica meer gebruiken of alleen nog maar cosmetica gebruiken dat op dieren is getest?
Ehm, deze vind ik ook moeilijk. Heel eerlijk, ik kijk er nooit echt naar, maar zodra ik weet dat bijv. L'Oreal op dieren test, koop ik het meteen niet meer. Ik vind het geen prettig idee, terwijl er toch vast wat producten in mijn stash zitten die op dieren zijn getest... Ik denk dat ik toch ga voor geen cosmetica, aangezien dat als ik het weet ik er geen fijn gevoel bij heb.

7. Gelige tanden met een perfect recht gebit, of scheve tanden die wel mooi wit zijn?
Ai, ook deze is een lastige. Ik ben geen fan van superrechte tanden, maar ik ben ook geen fan van spierwitte tanden... Nee, natuurlijk moeten ze niet te scheef staan en niet te geel zijn, maar ik vind dat rechte en witte zo nep. Ik denk dat ik dan toch voor de gelige tanden met een perfect recht gebit ga.
8. Voor 1 dag op je school/werk verschijnen met een niet draagbare look, en raar opkijken als mensen er wat van zeggen of die dag zogenaamd ziek zijn.
Nou, weetje... deze is helemaal niet moeilijk. Ik ben gewoon nou eenmaal zo'n gek die alles doet wat ie zelf wil. Dus als ik met een totaal niet draagbare look naar school zou gaan en iedereen raar opkijkt, dat maakt me dus echt niets uit! Natuurlijk denk je wel even van shit, maar ik vind het juist leuk om even lekker anders te zijn, dan.


9. Nooit meer nagellakremover mogen gebruiken (dus gewoon wachten tot je nagellak afbladderd of het er afkrabben) of iedere dag opnieuw je nagellak er af moeten halen?
Ehm, elke dag opnieuw je nagellak eraf moeten halen. Ik hou er niet van als het lelijk en afgebladderd erop zit. Ik haal het dan het liefst zo snel mogelijk weer vanaf.
10. Een bodylotion gebruiken die de huid ontzettend zacht, mooi en gezond maakt maar wel ontzettend stinkt, of een bodylotion gebruiken die heel lekker ruikt (waar je wel de hele dag aan zou kunnen snuiven) maar verder niet zo veel doet voor je huid?
De bodylotion die lekker ruikt. Ik hou van lekkere geurtjes en van vieze geurtjes ga ik sowieso al heel misselijk worden. Dus niet moeilijk!
11. Je haar in een kinky kleur verven (denk als fel roze, groen) of grijs?
In een kinky kleur. Wat zou ik graag een keer de ballen hebben om een blauwe of roze kleur in mijn haar te doen, zeg! Ik doe het nooit vanwege dat ik weet dat ik het na een tijdje niet zo leuk meer vind. Maar ik vind het iemand altijd zo eigen maken. Ik heb ook altijd respect voor de mensen die dat gewoon doen. Ik zie mezelf echt al met een blauw kapsel lopen, haha.
12. Je gezicht nooit meer scrubben of alleen nog maar je gezicht mogen scrubben met echte suiker/zout korrels?
Nooit meer scrubben. Ik scrub mijn huid sowieso niet, eigenlijk. Ik krijg dan een heel geïrriteerde huid.

13. Een vreselijk hoerige lipliner om je mond, of uitgelopen panda ogen?
Uitgelopen panda ogen! Loop ik toch al vaak genoeg mee rond, haha. Nee, maar even serieus. Ik vind die lipliner zo vreselijk dat ik nog liever naakt rondloop. Oké, dat is ook weer overdreven, maar alles is beter dan die lipliner!
14. Nooit meer cosmetica kopen bij de parfumerie (Douglas, Sephora, enz) of nooit meer bij de drogist?
Nooit meer bij de drogist. Dan weet ik zeker dat ik niet zoveel geld meer uitgeef en dat ik goede producten koop. Ik zal dan ook niet zoveel meer kopen en wat zuiniger zijn. Maar als ik iets heb, dan heb ik een goed product! En stiekem vind ik die producten zoveel mooier!

15. De komende 1,5 jaar geen make-up meer kopen (alleen geen makeup dus, verzorging mag wel!) of je hele stash inleveren (dus ook verzorgings) maar daarna direct voor 250 euro alvast wat nieuwe dingen kopen?
De komende 1,5 jaar geen make-up meer kopen. Mijn stash is veel meer waard dan 250 euro en ik heb make-up liggen voor de komende tien jaar, dus dat is geen moeilijke keuze voor mij.

Ik tag hierbij Tessa en Celeste.

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive