Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
vrijdag 24 februari 2012

Big City Inspiration.

London, Parijs, Sydney, Antwerpen, Los Angeles, New York, etc. Allemaal steden waar ik zo graag nog een keer heen zou gaan. Maar nee... Romy komt nooit verder dan België, aangezien haar ouders niet graag op reis gaan. Hoe graag ik ook wil en hoe veel ik ze ook smeek, nee mijn ouders willen niet. Toch staan er zoveel mooie steden op mijn to do lijstje. En als ik dan nog eens prachtige plaatjes vind begint het toch echt te knagen... Er zitten vaak ontzettend mooie plaatjes bij en een paar daarvan ga ik vandaag met jullie delen!


Hihi, okee. Ik heb toch stiekem gelogen. Ik ben ooit een weekendje naar London geweest. Maar veel heb ik daar niet kunnen doen. In één dag tijd kan je niet alles doen wat je wilt. Bij het plaatje hierboven ben ik geweest, kwam ik ook net achter, haha.

Kijk dan hoe cute! Ontzettend leuk gedaan dit!

Yay, ook hier heb ik gestaan. Mijn hotel was net naast het gebouw dat je links van de Big Ben ziet. Ik had echt uitzicht op de Big Ben vanuit de hal en dat was zo mooi. We hadden ook serieus echt een heel luxe hotel!

Deze nagels zijn ook zo leuk. Je ziet deze nail-art wel vaker gebruikt worden, maar ik blijf het ontzettend leuk vinden. Als ik ooit nog een keer ga ga ik deze ook op mijn nagels doen. Kunnen ze allemaal zien wat voor leuke toerist ik ben, haha.

Jep I do! Ik ben er misschien nog nooit geweest, maar oh my wat wil ik graag naar New York. Als ik er plaatjes/filmpjes/verhalen over hoor dan krijg ik al helemaal de vlinders in mijn buik. Dan wil ik zo graag daarheen.

Geen idee welke stad dit is, maar zo'n uitzicht wil toch iedereen wel? Zo mooi!

Pfff, ik wil zo graag!

Dit plaatje iets meer van rechts bekeken en dat was mijn uitzicht vanuit het hotel!

Dit ziet er ook zo gezellig uit. Lijkt me fantastisch om langs te wandelen en te genieten!

Ik krijg de kriebels. Dit lijkt me dus zo fantastisch! Alles is zo groot. Je houd ervan of niet, maar ik hou er zeker weten van! Als mijn ouders niet willen dan ga ik zelf er ooit een keer heen, maar dit moet je ooit een keer van dichtbij hebben gezien!

Wauw, wauw, wauw, wauw!

Haha, als er iets is wat ik zo leuk vind aan London, dan zijn het de leuke telefoonhokjes daar! Ik vind ze zo ontzettend leuk en het is zo typisch Engeland! Lekker opvallend rood op de straten en je vind ze echt op elke hoek. Dat maakt het zo gezellig!

Wauw! Het lijkt me zo ontzettend vet om hier te wonen! Gewoon om dit erachter te hebben of in ieder geval als uitzicht!

California! Op één of andere manier doet die naam me al denken aan de cowboyhoeden en de hoge cowboylaarzen. Maargoed als je verder kijkt dan is er natuurlijk veel meer. Lijkt me een fantastische stad en ontzettend gezellig!

Geen flauw idee waar dit is eigenlijk, maar ik vind het uitzicht echt super!

Welke steden zouden jullie nou graag nog een keer heen gaan?

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive