Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
donderdag 23 februari 2012

Music of the Moment - Februari 2012

Het is weer eens tijd voor een artikel van 'Music of the Moment'. Ik heb het de laatste tijd zo druk, maar dat alles kom ik echt niet door zonder muziek! Ik luister het dag en nacht en ik vind het heerlijk! Kijk mee naar de liedjes die ik veel heb geluisterd de afgelopen tijd!


The Wix - Ease On Down The Road. Dit liedje is zo ontzettend vrolijk. Ik ken de hele tekst helemaal uit mijn hoofd nu en ik zing het gewoon zelfs al constant als ik mijn klusjes aan het doen ben. Ik kan er gewoon helemaal blij van worden. Laatst was ik aan het werken en ik moest gaan indekken (tafels overnieuw gaan dekken voor de volgende dag). Er zaten nog wat gasten in het restaurant en ik liep daar tussen de tafels in te dekken. Terwijl iedereen aan het praten was stond ik dit liedje te zingen. Ik kreeg daarna veel complimenten over dat ik zo vrolijk aan het zingen was en dat ze dat graag zagen, hihi.


Sam Tsui - I Will Always Love You. Toen het tragische nieuws over Whitney Houston overal op het nieuws was, wat ik overigens ook niet heel erg leuk vond, kwamen van velen youtubers nieuwe covers van liedjes van haar op internet. Ok, Whitney missen we natuurlijk niet echt, want ze maakte eigenlijk geen nummers meer, maar wat had die meid een stem, zeg! Hallelujah! Als ik 10 procent van die stem had gekregen die zij had, dan won ik zo Popstars in één klap. Maar goed, daar hadden we het niet over. Sam Tsui kwam ook met zo'n cover en serieus, ik ben verliefd! Dit draai ik de hele dag door!


Lisa Lavie - Who You Are. Dit liedje kwam ik toevallig een paar weken geleden tegen. Ik vind haar stem heel apart en leuk en het origineel van Jessie J is ook heel mooi. Thuis had ik er stiekem al een paar choreografieën op gemaakt en toen kwam ik die week bij mijn modern danslessen aan en daar vertelde mijn danslerares dat we dit liedje misschien wel gingen gebruiken als dans voor de eindshow. Helaas is ze er toch op terug gekomen, want dit is wel één van de meest bekende liedjes hiervoor, maar die week was ik wel in de wolken van dit liedje. Het blijft ook op een goede manier in je hoofd zitten, erg fijn.

Anastacia - Defeated. Ik had sommige liedjes van haar op mijn computer staan. Vroeger had ik ze alleen op mijn computer gezet, omdat ze op dezelfde dag als ik jarig was. Ja serieus, alleen om die reden. Maar toen ik ze nu terug luisterde zijn het nog best leuke liedjes. Defeated vind ik echt een fantastsich nummer! Ook op dit liedje heb ik een aantal mooie choreografieën gemaakt. Het is ook zo'n heerlijk nummer om op te dansen, haha. Dat zal denk ik alleen ik begrijpen, maar als je hierop danst komt er een bepaald gevoel bij je boven.

Dit was de muziek die ik de afgelopen paar weken veel heb geluisterd. Wat hebben jullie veel geluisterd? En wat zijn nou echt liedjes die ik nog even moet gaan luisteren?

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive