Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
zondag 19 februari 2012

Personal: Waardering, werk, school, geen tijd en veel excuses!

Weer geen artikelen afgelopen twee dagen. Waarom? Ik heb het ontzettend druk! Natuurlijk geen excuus en ik blog wanneer ik zelf zin heb, maar stiekem voel je je altijd wel een beetje schuldig. Vaak denk ik in de avond van: 'Shit, ik heb nog geen artikel geschreven.' Dan heb ik die dag totaal geen tijd gehad en ben ik non-stop bezig geweest. In de avond heb je dan vaak geen zin en tijd om artikelen te schrijven. Soms wil je namelijk gewoon even op je kont zitten en voor de televisie hangen, hihi.


Vandaag een artikeltje over wat er de afgelopen tijd gebeurd is. Ik heb gewoon eventjes zin om erover te schrijven. Van mijn nieuwe baantje tot aan school tot aan mijn vrije tijd, voor zover ik dat heb.


Als eerste: Mijn nieuwe baantje! Ik heb jullie een maand geleden even kort geinformeerd over dat ik een nieuw baantje had gevonden in de bediening. Maar hoe vind ik? Nou... ik had het wel heel anders verwacht. Toen ik daar ging solliciteren dacht ik dat het wel makkelijk was. Dat alles heel leuk zou zijn en dat je gezellig en sociaal bezig was. Dat laatste is natuurlijk ook wel zo, want je maakt vanzelf een praatje met de mensen die je bediend. Maar wat zet dit werk druk op je, zeg! Je moet zeven uur lang alleen maar achter elkaar lopen. Borden opruimen en glazen drinken brengen. Ik loop en loop maar en mijn voeten zijn serieus dronken na afloop. Ik kan dan niet meer normaal lopen. Daarbij sta je onder grote druk om overal op tijd te zijn en iedereen goed te helpen. En geloof me... ik werk niet in het minst grote restaurant. Per avond komen er wel 800 gasten! Ga die maar eens allemaal tevreden houden! De chefs zijn natuurlijk ook heel druk bezig en moeten soms ook gewoon hard zijn. Dat is waar ik het meeste moeite mee had. Maar er zijn natuurlijk ook veel leuke dingen. Dat zijn er eigenlijk veel meer dan de negatieve! Ik werk met zoveel leuke mensen en ik vind het zo fijn om met mensen te kunnen praten. Er zitten zovaak hele gezellige groepen in het restaurant. Bijvoorbeeld een vrouwelijke groep die met z'n allen gezellig uit eten gaan. Die mensen zijn zo vrolijk en gek. Je wordt er zelf helemaal blij van! Je humeur wordt beïnvloed door de mensen in het restaurant en vaak zijn dat leuke, gezellige mensen. En wat ik ontzettend fijn vind: Er wordt eindelijk normaal met me omgegaan. Iets wat bij de AH nooit zo was. Daar werd je eigenlijk gewoon in de maling genomen, maar nu heb ik gewoon het gevoel dat je goed werk verricht en dat je gewaardeerd bent. Kortom: Ik heb het er ontzettend naar mijn zin!

En dan hebben we school. Het is natuurlijk nu vakantie en ik heb ook echt geen huiswerk. Heerlijk! Dit jaar gaat zoveel beter voor mij! Ik heb betere cijfers en ben veel vrolijker. Aan het begin vond ik het vreselijk om te blijven zitten en de klas... Ik vond het om te walgen. Maar nu.. Nu vind ik het fantastisch! Ik heb ontzettend leuke en lieve mensen in mijn klas zitten, die mij echt zo ontzettend steunen en begrijpen! Ze hebben me er helemaal doorheen getrokken en dat vind ik zo lief van ze. We zijn één grote groep =) Daarbij zie ik in de pauzes mijn andere lieve vriendinnen nog, gelukkig. Ik zou me echt niet voor kunnen stellen dat ze er niet zouden zijn!
Daarbij haal ik opeens echt alleen maar voldoendes. Voor Nederlands had ik bijvoorbeeld gisteren een 9 en een 10 gehaald, zonder te leren! Dat had me voorheen nooit gelukt! Ik ben erg trots op mezelf. Ik ga er nu veel meer voor dan dat ik ooit gedaan heb en ik werk mezelf steeds verder.


En dan de vrije tijd. Die heb ik nu nauwelijks meer. Ik ga doordeweeks naar school, werk op zaterdagavond. Ik heb mijn danslessen en mijn musicallessen. Daar moet ik ook weer hard voor werken. Mijn vrije tijd, die is gewoon weg. In mijn vrije tijd blog ik of maak ik tijd vrij om leuke dingen te doen. Weer een keertje met vriendinnen afspreken of naar een musical. Dat is afgelopen weken echt heel vaak gebeurd. Zoals jullie al hebben kunnen lezen ben ik naar verschillende shows geweest en vrijdagavond ben ik naar de premiere van Saturday Night Fever geweest! Echt wauw! Daar komt nog een recensie van aankomende week! Het is echt een show waar jullie naartoe moeten! Hihi =)

Zo dit was weer even een update van mij! Hoe het met me gaat en dat jullie begrijpen waarom er soms geen artikelen komen. Hoe is het met jullie?

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive