Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
woensdag 28 maart 2012

Shoplog - Blokker, Action & Yves Rocher

Donderdag 15 maart moest ik eventjes naar het winkelcentrum voor een bakje fruit. Ik had mezelf verboden om geld uit te geven, maar hoe goed ik mezelf ken... Ja, ik kwam dus thuis met allemaal andere spulletjes! Dan heb ik nog geluk dat dat winkelcentrum niet zo heel groot is! Het is wel al eventjes geleden, maar wil hier toch graag een artikeltje over schrijven.


Deze Yves Rocher Cocos Lipbalm had ik gekregen van mijn moeder. Deze zat er dubbel in, dus ze vond dat ik hem wel mocht hebben, haha. Ik ben zelf gek op kokosnootgeur, als het maar subtiel is. Deze is redelijk subtiel, maar ik ben heel benieuwd of ik niet misselijk word van de geur op mijn lippen. Ik heb geen flauw idee hoe duur deze normaal zijn.


Ik ben gek op films. En hoewel de meeste mensen gewoon hun films downloaden of op internet kijken, ben ik er toch meer van dat ik ze gewoon koop. Ik vind het altijd een specialer gevoel hebben als je het origineel heb. De hoesjes zijn altijd iets specialer op één of andere manier.
Toen ik bij Blokker was zag ik twee films liggen die ik nog graag wilde hebben. De eerste was West Side Story. Ik ben gek op musicals en musicalfilms. West Side Story heb ik nooit echt meegemaakt qua musical of verhaal. Ik ben erg benieuwd naar de film. De tweede film is Twilight. Ik denk dat iedereen van jullie wel weet welke film dit is. Ik heb New Moon en Eclipse op dvd en ik moest eigenlijk de eerste nog hebben. Nou tadaaa, hier is ie dan! West Side Story kostte €4,99 en Twilight €6,99, maar ik denk dat jullie dat wel duidelijk van de foto af konden lezen??


Ik ben gek op quotes of korte woordjes die je moed kunnen geven. Vaak zijn er simpele woorden die je toch net eventjes aan het denken zetten. Toen ik bij de Action in het hout 'Dream' tegen kwam, moest ik deze hebben. Deze zet ik boven mijn bed en als ik mijn kamer in loop kijk ik er dan altijd naar. Ik vind het belangrijk om moed te houden en om in mezelf te blijven geloven, want soms heb je het gevoel dat andere mensen dat niet doen. Dit helpt erg goed om weer even op jezelf te komen en weer in jezelf te gaan geloven. Deze was €2,98.


Bij de Action kwam ik ook het Handboek Beauty & Style tegen. Er lagen heel veel handboekjes en ik was er even tussen aan het snuffelen en toen kwam ik deze tegen. Leek me leuk om te lezen en het was ook niet zo duur. Dus deze ging mooi mijn mandje in voor €2,99.


En ja... Wat moet ik hierover uitleggen? Kitkat Pop Choc! Ontzettend verslavend en ik moest deze gewoon meenemen. Ik had ook de Lion versie meegenomen, maar die had ik al op toen ik de foto's ging maken, haha. Sorry, eten blijft gewoon niet staan als het bij mij in de buurt komt! €1,09 per zak.

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive