Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
vrijdag 9 maart 2012

Fashion Inspiration.

Vandaag een artikel met fashion inspiratie! Jullie gaven eerder al aan Fashion ook erg leuk te vinden, dus ik ga vandaag een paar mooie inspiratiefoto's posten. In deze post komen inspiratiefoto's voor waar vaak één detail is gefotografeerd!

Awwh, deze handschoenen vind ik erg leuk! Als je een winkel/webshop weet waar je dit soort gelijke handschoentjes kan kopen, tell me!

Die ring vind ik zelf niet ontzettend mooi, maar op deze foto maakt die ring het plaatje toch compleet!


Die clutch/tas! Hihi, zelf vind ik ze altijd een klein beetje onhandig, maar deze ziet er wel mooi uit en is op meerdere manieren te dragen!

Ik ben gek op aparte sokken/kousen/panty's/etc. en zo ook deze! Wat schattig!

En deze tas is om verliefd op te worden! Mooie zomerse kleur!

Dit plaatje gewoon omdat ik hem mooi vond!

Dit soort broeken vind ik echt te gek. Heb zelf alleen wat steverige benen, waardoor dit soort broeken me helaas niet staan. Maar als ik de benen ervoor had, had mijn kast vol gelegen met dit soort broeken.

En deze tas ook! Wauw!

Ik ben eigenlijk gek op beenwarmers! Ze zien er vaak leuk uit en zijn in leuke vormen te krijgen!


Welk plaatje vinden jullie nou echt mooi?

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive