Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
zondag 12 februari 2012

Youtube: Lisa Lavie

Vandaag één van mijn favoriete coverzangeressen op Youtube, genaamd 'Lisa Lavie'. Ik heb een paar weken geleden voor het eerst naar haar filmpjes gekeken/geluisterd en ik was om! Ze heeft zo'n aparte stem, maar toch blijf ik ernaar luisteren.


Het eerste liedje wat ik van haar tegenkwam was 'Who You are' van Jessie J. Ik zocht dit nummer, omdat ik er misschien op ging dansen met modern en ik kwam haar cover tegen. Ik luister dit liedje tot nu toe elke dag wel twintig keer en blèhr deze dan keihard mee. Ze heeft zo'n mooie, duidelijk stem. Ik hou ervan!


Toen zag ik in de zijbalk 'Grenade' van Bruno Mars staan en ook deze ben ik meteen gaan luisteren. Bij deze blies ze me ook omver! Ik zet dit liedje op, maar ik moet alleen niet naar haar gezicht kijken, want dat komt soms een beetje fake over. Maar alleen naar haar stem luisteren is fantastisch!


Maar toen kwam ik 'Skyscraper' tegen. Eén van de mooiste liedjes die er de afgelopen jaren gemaakt is, naar mijn mening. Ik moest deze gewoon meteen luisteren en Wauw!! Meer kan ik niet zeggen. Luister de liedjes, kijk er niet naar, maar alleen luisteren. Ik weet honderd procent zeker dat je geniet!

Als van haar een CD zou uitkomen ben ik de eerste die hem koopt!

Neem ook een kijkje op haar youtube-account voor veel meer video's en tell me welke cover jij nou echt mooi vind!

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive