Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
vrijdag 10 februari 2012

De boot en het meisje.


Afgelopen woensdag 8 Februari ben ik naar De boot en het meisje geweest. Ik had er kaarten voor gewonnen en ik heb er echt totaal geen spijt van dat ik heb meegedaan!

Om 19:00 werd ik opgehaald en reden mijn nicht en ik, met als chauffeur haar vriend, naar het M-lab in Amsterdam. Ik was erg benieuwd naar de voorstelling, want ik was niet helemaal voorbereid over hoe het zou gaan. Ik wilde me laten verrassen! Na een half uur te hebben gezocht op een verlaten industrieterrein naar het theater, kwamen we eindelijk aan. We gingen dood van de kou en binnen was het gelukkig een stuk beter. We kregen toegangsmuntjes en konden even wachten. Na ongeveer een kwartier tot een half uur wachten ging de zaal open en daar stonden een paar lekker uitklapstoeltjes op ons te wachten.

Waar gaat 'De boot en het meisje' over?
De boot en het meisje is eigenlijk een hele passende titel voor een voorstelling die ook bijna letterlijk gaat over een boot en een meisje. Iwan en Rosa zijn beste vrienden en Rosa ziet dit ook zo. Zij heeft een Spaanse vriend en Iwan vind dit stiekem eigenlijk helemaal niets. Hij heeft eigenlijk andere gevoelens voor haar dan alleen vriendschap, maar heeft dit weggedrongen. Als zij tegen hem zegt dat hij een boot kan kopen doet hij dit ook. Maar hoe loopt het af als hij haar vraagt of zij met hem mee wil varen? En hoe reageert ze op het feit dat hij stiekem meer voor haar voelt?

De hoofdrollen zijn weggelegd voor Sander van Amsterdam en Nathalie van Gent (speelde ook in musicals als High School Musical). Ik vind dat ze het allebei erg leuk doen. Sander vond ik erg sterk acteren en ook Nathalie deed het erg goed. Ik heb helemaal dubbel gelegen om de sarcasme van Nathalie.



Ik vond het een erg leuke voorstelling. Ik had alleen een beetje een stijve kont na de voorstelling, maar het was een mooi stuk. Ik heb vaak erg hard moeten lachen en vond het acteren erg sterk! Dus voor een leuk theateravondje is dit zeker een aanrader!

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive