Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
maandag 13 februari 2012

Shoplog Week 6.


Afgelopen week heb ik ontzettend veel geshopt. Ik heb veel gekregen erbij, maar ook heb ik in Breda heel wat spullen gekocht afgelopen dinsdag. Dat ga ik vandaag aan jullie laten zien! 


Mijn nicht was naar één of andere boekenbeurs geweest en daar had ze boeken voor mij zien liggen. Deze heeft ze gewoon voor me meegenomen en dat vond ik zo ontzettend lief! Het eerste boek was Het korte tweede leven van Bree Tanner van Stephanie Meyer. Een boek van de serie van Twilight, maar dan een klein deel uit het oogpunt van Bree Tanner en helemaal gebasseerd op haar karakter. Ik ben erg benieuwd naar het boek!


En ach ja, ik ben natuurlijk ook een musicalgek en toen ze het boek Musicalmania zag liggen moest ze die ook gewoon meenemen voor me. Niet heel raar toch?


Ook kwam deze week mijn bestelling van bol.com binnen. Ik bestel regelmatig wat daar en het heeft echt goede service! Ik had binnen een dag mijn bestelling binnen van een dvd en een cd. De dvd was van het concert van Les Miserables in London. Deze was gemaakt voor het 25-jarige bestaan en ik was er zo benieuwd naar! Deze was €9,99.


Het tweede was de net uitgekomen Miss Saigon cd. Ik was naar de musical geweest en op internet stonden er nog geen liedjes van, terwijl ik deze de hele tijd in mijn hoofd had. Dus ik heb de cd maar meteen besteld en het is echt een prachtige cd! Deze cd was €14,99.


Met school was ik in Breda en we hadden daar even wat shoptijd. Wij liepen een beetje door het stadje heen daar en toen kwamen we een carnavalswinkeltje tegen vol met pruiken en hoeden. We stonden buiten een beetje lacherig te doen, maar ik stapte naar binnen (met de tegenzin van een vriendin). Quote: 'Romy, gek!' Maar uiteindelijk waren we er zo blij mee! Ik vond daar een paar superleuke goedkope nepwimpers! 'Romy, wat moet je nou met nepwimpers?' Ja, dat vraag ik mezelf ook af. Ik wil het gewoon een keer proberen. Ze waren allebei €3,50.


Maar wat we ook tegenkwamen waren fimo canes. Dit zijn lange staafjes met een leuk figuurtje. Hier snijd je een plakje vanaf en dat kan je op je nagel doen. Echt superleuk! Ik heb twee leuke figuurtjes meegenomen. Een schattig konijntje en een hartje met een strikje erin. Ze waren maar €0,80 per stuk!


En toen we de V&D in gingen en bij de Sephora gingen kijken, kon ik het niet laten om naar het OPI-rek toe te gaan. Ik moest kijken! En het eerste wat me opviel was deze mooie lak. Ik was in een klap verliefd. Ik stond daar alleen maar te bedenken of ik hem nou wilde kopen of niet. Ondertussen kwam er nog een vervelende verkoopster vragen of we de nieuwste mascara van Sephora al kenden en blabla. Maar ik zat alleen maar: Ik moet die lak hebben! En ik liep naar de kassa om hem af te rekenen, voordat ik me kon bedenken! Deze kost normaal €13,99, maar ik had er wat korting op. Ik weet niet meer hoeveel.


En als laatste een leuk cadeautje van mijn vader, haha. Deze vond hij op een rommelmarkt en heeft hem meegenomen voor me. Superleuk! Namelijk het Mary Poppins kookboek. Er staan echt lekkere recepten tussen!

Wat vinden jullie? Leuke aankoopjes of niet?

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive