Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
woensdag 15 februari 2012

On my way: H&M Voorjaar Sale!

Gisteren kwam ik erachter dat op de H&M site weer enorm veel sale is. Helaas was er al ontzettend veel weg. Van de meeste leuke kledingstukken was of mijn maat al weg of waren alleen maar lelijke kleuren over. Maar toch heb ik er wat uit kunnen pikken.


Ik had echt €80 in mijn mandje gegooid, maar toen ik daarna naar de kassa wilde gaan was dat alweer uitverkocht. Dit is wat er overbleef en wat dus nu onderweg naar mij is!

* Denim Jeans - €19,95.
Ik draag altijd broeken van Levi's. Niet echt het goedkoopste merk, maar broeken met mijn maat zijn nu eenmaal moeilijk te vinden. Nu had ik gelezen dat de broeken van de H&M ook erg lekker zitten. Dus ik ben benieuwd!
* Rok - €5,95.
Rokjes... Iets wat ik ook nooit draag. Ik vind het altijd zo leuk als mensen rokjes dragen. De één draagt het over zijn/haar shirt heen en de ander eronder. Allebei vind ik het superleuk staan, maar ik ben bang dat het mij niet staat. Ik heb van die vervelende lovehandles en die staan nooit ergens mooi bij. Toch ga ik het een keer proberen!
* Top - €7,95.
Deze heb ik in een maat groter besteld. Het lijkt me een heerlijke shirt om wat wijder te dragen.
* Vest - €3,95.
Oké, ik twijfelde best over dit vest. Het is een leuke, maar ik ben bang dat het mij niet staat. Zwart was helaas niet meer in mijn maat, dus ik heb deze kleur genomen. We zullen het zien!
* Top - €1,95.
Deze top hadden ze in zoveel verschillende kleuren. Allemaal fantastisch leuke felle kleurtjes. En welke hadden ze alleen nog maar over? Juist... Wit, crème en beige... Ik heb er toch maar eentje in mijn mandje gestopt.

Ik heb uiteindelijk €39,75 betaald voor dit alles. Echt ontzettend goedkoop!

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive