Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
maandag 6 februari 2012

Mijn theaterplanning komende maand!

Oké, normaal schrijf ik nooit zoveel over mijn planningen van theatervoorstellingen. Meestal zien jullie een soort recensie verschijnen van de voorstelling waar ik heen ben geweest en zelfs dat niet altijd. Maar wat er van de week toch allemaal is gebeurd! Ik sta er echt van te kijken! Vandaar dat jullie vandaag een soort van planning zien.

8 Februari - De boot en het meisje.
Ja, deze voorstelling zal niet veel mensen wat zeggen, denk ik. Een voorstelling/musical met een verhaal over vriendschap tussen man en vrouw. Ik had er al een filmpje van gezien en ik was ontzettend benieuwd. Ik heb meegedaan aan een actie op twitter en heb het nog gewonnen ook, kreeg ik gisteren te horen.


11 Februari - Oorlogswinter.
Aankomende zaterdag ga ik naar Oorlogswinter met een vriendin. Deze kaartjes hadden we al heel lang geleden geboekt. Ontzettend leuk! Ik weet ook niet precies wat ik hierbij moet verwachten. Het is een musical... Over de Oorlogswinter... Maar hoe gaan ze dit in een musical vertellen? Ik ben erg benieuwd!


17 Februari - Premiere Saturday Night Fever.
Nou de voorstelling waar ik nog het meest trots op ben. Ik won van de week gewoon twee kaartjes voor de premiere van Saturday Night Fever! Echt zo te gek! Ik was sowieso van plan om hierheen te gaan als het in Utrecht speelt, maar dat is pas in Juni. Ik wilde hier zo graag heen en om nou nog een half jaar te gaan wachten? Dus toen ik deze kaartjes won kon mijn dag gewoon niet stuk.


25 Februari - Wicked.
Met mijn moeders werk gaan we elk jaar naar een musical. Dit jaar staat Wicked voor ons klaar! Een musical die al jaren op mijn lijstje staat waar ik heen zou willen gaan als die in Nederland kwam. Ik hoor dat deze musical heel goed is. Stiekem ben ik ook helemaal verliefd op de stem van Willemijn Verkaik, dus ik heb er al helemaal zin in!


4 Maart - Kruimeltje.
Ik ozu eigenlijk 14 Maart gaan, maar deze show kon niet doorgaan. Daarom kregen we plaatsen aangeboden in De La Mar. Dat laat ik dus niet aan me voorbij gaan! Dus ik zit die zondag gezellig bij Kruimeltje. Ik denk dat iedereen de musicalfilm Kruimeltje wel kent toch?


Ik heb deze afgelopen week echt zoveel gewonnen! Kaartjes voor voorstellingen, maar ook een Stereo Headset, een gesigneerde Saturday Night Fever poster en mascara, etc. Echt niet normaal! Op het gegeven moment had ik ook echt zoiets van 'Wuutt?' Ik denk dat mijn naam gewoon aantrekkingskracht heeft, ofzo! Ik vind het dan ook niet heel erg, hoor, haha.

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive