Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
dinsdag 7 februari 2012

Catrice Hidden World Liquid Metal Gloss

Al een tijdje geleden heb ik de Catrice Hidden World - LE collectie bewonderd. Ik was weg van de Liquid Metal Gloss en heb er daar dan ook twee van meegenomen. Dit zijn C01 Yes, I Wood! & C02 Walk On Air.


Mijn verwachtingen van de Lipgloss was vrij neutraal. Waarom? Ik heb nog nooit een Metal Gloss in mijn bezit gehad. Ik wist niet wat ik ervan moest verwachten.

De verpakkingen vind ik erg leuk. Het potje is doorzichtig, hierdoor zie je welke kleur erin zit. Dit is meestal bij Lipgloss wel het geval, maar toch zijn er ook een paar waar je het niet zit. Echt een hekel heb ik daaraan.
Ook de lijnen, die op verschillende soorten linten lijken, op de verpakking maken het heel mooi. Het ziet er nu erg vrolijk uit.


De applicators van Catrice vind ik over het algemeen wat minder fijn en zo ook bij deze. De applicators zijn erg lang, waardoor je vooral met de bovenkant moet smeren, want anders zit het onder je lip. Maar voor de rest komt er vooral bij C01 Yes, I Wood! echt veel vanaf. Precies genoeg! Bij C02 Walk On Air komt er wat minder vanaf. Zoals je op de foto's kunt zien.

De kleuren zijn heel mooi. Op je lippen is het wat minder 'metallic', maar het geeft toch een mooie glans. De gloss plakt nauwelijks. De bruine kleur vind ik erg mooi, alleen staat mij toch wat minder mooi. De roze daarentegen is erg mooi en subtiel. Deze ga ik zeker vaak dragen.


Verpakking: 9/10.
Gebruikersgemak: 6/10.
Product: 8/10.
Prijs: 9/10.
Eindcijfer: 8

De Catrice Hidden World Liquid Metal Gloss kosten €3,79 per stuk bij de Kruidvat. Wees er snel bij, want deze zijn nog maar tot half Februari te koop!


* Dit artikel wordt opgedragen aan Julie*

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive