Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
zaterdag 4 februari 2012

Mijn eerste werkdag!

Vorige week zaterdag was het zover! Mijn allereerste werkdag bij een restaurant in de bediening. Ik ga de naam niet helemaal vertellen, aangezien ik dat iets te ver vind gaan.

Vorige week dinsdag werd ik opgebeld dat ik op solicitatiegesprek mocht komen. Ik was helemaal gelukkig en ik ben meteen die middag gekomen. Na een heel gesprek te hebben gehad werd me verteld dat ik aangenomen was en mocht kiezen wanneer ik begon. Nou, dan begin ik meteen de eerste zaterdag die eraan kwam. En dat was dan ook het geval!

Die donderdag mocht ik mijn kleren komen ophalen en mijn contract ondertekenen. Ik zat die dag voor mijn studievoorlichtingen in Utrecht en er was een enorme file, waardoor ik ontzettend bang was dat ik niet op tijd zou komen. Gelukkig bracht mijn lieve vader me eventjes vanuit school daarheen en ik was nog op tijd. Ik heb snel mijn kleding gehaald, mijn contract doorgelezen en ondertekend. Daarna kon ik weer gaan.
Maar toen ik thuiskwam kwam ik er al achter dat mijn blouse ongeveer 2 maten te klein was. En als je mij kent, weet je dat ik me druk maak om de kleinste dingen. Dit was er dus al één van!

Die dagen zat ik me op te vreten. Zou ik een nieuwe blouse krijgen? Wat moest ik doen? Waar moest ik heen? Mocht ik de gasteningang nemen, aangezien ik niet wist waar de personeelsingang was? Naar wie moest ik toe? Zouden de mensen daar mij aardig vinden? Alle vragen gingen door mijn kop en ik maakte mezelf helemaal gek.


Toen was het zaterdag. In de ochtend had ik nog 3 uur musicalles en om 16:00 moest ik daar zijn. Ik zou dan werken tot 23:00, dat betekende dat ik alles bij elkaar een werkdag van 10 uur zou maken! Dat is niet niets!
Ik kwam aan bij het restaurant en werd gelukkig meteen doorverwezen waar ik naartoe moest. Ik kreeg een nieuw vestje en ik werd door een paar mensen rondgeleid. Er werd me geleerd hoe ik een dienblad vast moest houden en alle regels werden me rustig uitgelegt. Ja Romy, je hebt je natuurlijk weer druk gemaakt om niets! Ik stond ingedeeld met meteen 4 tafels! Terwijl me toen echt werd uitgelegd dat ik eerst met iemand samen stond. Nou niet dus! Maar goed, zo leer je het sneller. Dat was mijn gedachte. Maar ik had ook meteen een tafel met een groot gezelschap van 20 man. Dat was niet fijn om te bedienen als je voor de eerste keer werkt. Maar volgens mij heb ik het goed gedaan voor de eerste keer. Het ging uiteindelijk lekker door.
Aan het eind had ik wel zo'n ontzettende pijn aan mijn voeten van het 7 uur lang lopen! Maar dat had ik er voor over! Ik ben helemaal gelukkig met mijn nieuwe baantje!

Vanavond moet ik weer. Ben benieuwd wat ik deze week voor tafels en personen krijg! Ben weer een klein beetje zenuwachtig, aangezien ik nog steeds niet alles weet, maar dat gaat vast allemaal wel weer goedkomen!

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive