Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
vrijdag 3 februari 2012

Afval-update Februari.

Ik kreeg laatst een mailtje met de vraag hoe het ging met het afvallen. Erg leuk dat daarom gevraagt wordt! Dus ik besloot er een artikeltje over te typen.


Nou... om eerlijk te zijn. Het gaat slecht! Niet dat het ontzettend slecht gaat qua gewicht. Ik ben een paar maanden geleden dus 7 kilo afgevallen. En het grappige is dat ik nu nog ongeveer hetzelfde weeg. Terwijl ik toch ontzettend slecht heb gegeten tijdens de feestdagen en de laatste tijd ook nog steeds. Ik merk alleen aan mijn lijf dat het niet gezond is. Ook voel ik me gewoon minder fit nu ik weer eet zoals ik altijd gegeten heb.

Het klinkt heel stom, maar het is zo ontzettend moeilijk om een ritme te vinden. Ik heb er lang over moeten doen om op het gegeven moment het ritme door te hebben, waardoor die 7 kilo er opeens heel gemakkelijk af ging. Maar nu moet ik na de feestdagen en de 'stop' weer het ritme vinden en ik heb er meer moeite mee dan ooit! Ik verbied mezelf elke keer weer om iets te pakken, waardoor ik mezelf tegen ga staan en toch weer iets ongezonds pak.


Maar er gaat verandering in komen. Ik heb een quote op mijn deur hangen 'Alles kan, als jij het laat gebeuren!' En dat gaat nu ook het geval zijn. Ik ga doorzetten en er gewoon weer tegenaan. Ik moet sowieso nog 10 kilo kwijt om op mijn 'goede' gewicht te zitten, maar zelfs met 5 kilo ben ik al tevreden.

Ik ga meer sporten en ik ga weer gezonder eten. Het moet! Ik voel me weer steeds ongemakkelijker als ik mezelf aankijk in de spiegel. Ik heb in Juni 4 optredens met mijn dansen (hiphop & modern) en ook nog twee musicaloptredens die ik moet spelen en ik wil op het podium kunnen staan en mezelf later niet terugzien als een meisje waar ik niet blij mee kan zijn. Iemand die niet heeft doorgezet... Dit is voor mij hopelijk een motivatie om er weer even tegenaan te gaan!


Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive