Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
donderdag 2 februari 2012

My Life in Pictures - Januari 2012

Ja, eindelijk weer een artikel! Dan beloof ik natuurlijk weer dat er artikelen komen en vervolgens schrijf ik gewoon weer niets... Ik heb het erg druk gehad, dus nogmaals mijn excuses!

Vandaag heb ik een My Life in Pictures voor jullie. Deze is van afgelopen maand (januari). Niet ontzettend veel foto's, maar wel een paar leuke/lekkere!

Jummiee, Carpaccio in restaurant Vandaag! Ik was een dagje bij mijn oma samen met mijn neefjes en broertje. We gingen lekker uit eten en als voorgerecht moest ik natuurlijk meteen Carpaccio halen! Ik hou ervan!

Als tussendoortje eet ik graag een wrap met kruidenkaas en kipfilet. Oprollen en een paar uur in de koelkast. Heerlijk! Goed voor de trek en ook nog niet eens zo ongezond!

Sinds kort drink ik graag Arizona Green Tea. Zo lekker! Ik koop het graag voor een avondje The Voice of Holland of een ander talentenprogramma op vrijdagavond. Dan zitten we gezellig met z'n allen bij elkaar 's avonds.

Och, ik was zo verliefd op mijn nagellak, he! Een lakje van The Muppets van OPI! Ik kreeg het voor kerst en ik was meteen smoorverliefd.

Op zoek naar een gezond tussendoortje? Komkommer met runderrookvlees! Jammie! Er zit echt helemaal niets in, maar het is zo lekker.

Kijk eens wat ik aan het doorlezen was? Ja ja, voor mijn rijlessen! Ik mag over een maand of twee beginnen en we zijn druk aan het kijken geweest voor een goede rijschool.

Ik vraag me af wanneer mijn tv eraf gaat vallen, haha. Hij hangt telkens zo scheef! Misschien iets strakker aandraaien, want dit is niet te doen als ik hem een andere kant opdraai.

Meegedaan aan een prijsvraag en ik won! Een poster van Saturday Night Fever, gesigneerd door de hoofdrolspeler! Ik was er zo blij mee! Hij is alleen heel groot, waardoor die nergens opgehangen kan worden. Ik koester hem maar opgerolt in een koker! Leuk voor later, denk ik dan!

Op school moesten we een kroniek maken voor Geschiedenis. Ik had er zo'n hekel aan, maar hij was eindelijk af. We moesten zelf papier oud maken en er een heel verhaal op schrijven met inkt. Niet echt aan mij besteed. Daarna opgevouwen en met kaarsvet een stempel erop gedrukt. Best mooi geworden, al zeg ik het zelf!

Had ik op school mezelf al helemaal volgepropt met (bevroren) soesjes, lag er thuis nog een Bossche Bol op me te wachten! Nou ik voelde me echt niet goed die avond, haha. Maar ik hou van Bossche Bollen! Alleen jammer dat ik hem nooit helemaal op krijg.

Rode lippenstift uitgeprobeerd. Mijn ouders vinden het vreselijk staan, maar zelf vond ik het ook wel weer meevallen! Ik probeer graag make-up uit als ik nergens meer heen hoef. Mijn vriendinnen vonden het daarentegen wel mooi... Wat vinden jullie?

Voor mijn blog dingetjes schrijven. Leuke onderwerpen en hoe vaak ik die wil gaan posten. Niet echt iets geworden met de planning, maar het is handig voor inspiratie.

Tja, als musicalgek wil je graag elke musical op dvd hebben. Dus ook de K3 musicals! En stiekem vind ik ze nog leuk ook! Vooral Doornroosje. Vroeger wilde ik zo graag Doornroosje spelen, haha.

Marley! Eindelijk kreeg ik haar een keer goed op de foto!

Zo dit waren de foto's van deze maand weer! Wat hebben jullie gedaan deze maand?


Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive