Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
vrijdag 6 januari 2012

Welcome back: Mybeautifulcrazylife!

Ja, je leest het goed! Mybeautifulcrazylife is eindelijk weer terug!

Wat waren de afgelopen weken vervelend, zeg. Ik had zoveel zin om te bloggen en vooral voor de kerst had ik erg leuke ideeën. Maar ze waren waarschijnlijk niet leuk genoeg, aldus Blogger. Van het één op het andere moment was mijn hele layout totaal veranderd. Ik had er niet eens wat mee gedaan. Er bleek een probleem met blogger te zijn, want anderen hadden er ook last van. Bij de meesten is het goed gekomen, maar mijn layout bleef vreemd. De layout overnieuw maken met Artisteer ging niet, want het bleef raar. Elke dag heb ik eraan gewerkt en ik heb veel verschillende mensen ernaar laten kijken. Niemand wist het! Zelfs op het helpforum van Blogger konden ze me niet normaal helpen. 2012 begon dus al goed!

En is het nu opgelost? Nee. Het is niet opgelost. Mijn layout waar ik heel lang aan gewerkt heb wil maar niet goed erop komen. Dus ik heb het veranderd, totdat ik iets normaals kreeg. 'zie mijn layout'. Het is iets simpels, maar liever iets simpels dan een ontzettend rare layout. Ik ben van plan over te stappen op Wordpress, want Blogger begint me eigenlijk een beetje mijn neus uit te komen. Dus met deze layout gaan we het tijdelijk doen!

Jaarwisseling.
Ik hoop dat jullie een ontzettend fijne jaarwisseling hebben gehad. Lekker veel oliebollen (in mijn geval appelbeignets, want ik hou niet zo van oliebollen) gegeten, vuurwerk afgestoken en natuurlijk het heel gezellig gehad met jullie familie en vrienden! Ik had een fijne jaarwisseling.

2011 - Dit was een moeilijk jaar voor mij. Ik ben blijven zitten in 4havo en ik heb het daar ontzettend moeilijk mee gehad. De eerste tijd heb ik er niet echt mee kunnen dealen en ik had nergens meer zin in. Dat gevoel is gelukkig weggegaan, want mijn klas is op zich heel leuk. Natuurlijk mis ik mijn vriendinnen van vorig jaar, maar in de pauzes zie ik ze nog. Het fijne is ook dat mijn 'nieuwe' vriendinnen het goed begrijpen en het ook niet erg vinden als ik niet altijd bij hen sta. Ook ben ik natuurlijk afgelopen maand gestopt bij de Albert Heijn. Dat waren ook geen fijne weken voor mij, want de manier waarop was gewoon niet normaal.

Er zijn natuurlijk ook ontzettend veel leuke dingen gebeurd. Ik had dit jaar niet over willen slaan! Ik ben 7 kilo afgevallen en ben dit jaar zelfvertrouwen gaan kweken, iets wat ik eigenlijk altijd miste. Ik kan zelfs zeggen dat 2011 het jaar was dat ik voor het eerst met de trein ben gegaan! Om precies te zijn op 29 december 2011! Met een vriendin ben ik naar Amsterdam geweest om te shoppen. En ja, het was een heel avontuur, haha!

2012 - Dit wordt mijn jaar! Ik ben ervan overtuigd dat ik dit jaar meer uit mijn leven moet gaan halen. Ik ben altijd een beetje op de veilige weg gebleven. Ik deed sommige dingen liever niet, omdat ik bang was voor een afwijzing. Dit jaar zeg ik geen 'nee' meer. Ik pak alles wat ik krijgen kan met beide handen aan. Ik ga aan mijn dromen werken en laten zien tot wat ik aan staat ben. Ook wil ik nog 10 kilo kwijt, want dan zit ik precies op mijn goede gewicht. Ik ga meer tijd aan mijn vrienden en familie besteden en mijn huiswerk moet ik ook maar als vriend gaan beschouwen. Ik wil dit jaar namelijk met allemaal voldoendes boven de 6 over.


Ik heb een goed doel gevonden om dit jaar naar te streven. Ik weet dat ik een doorzetter kan zijn, als ik het ook zelf wil. Dat ga ik dit jaar bewijzen!

Wat gaan jullie maken van 2012?

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive