Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
zondag 8 januari 2012

My Life In Pictures - December 2011 Deel 1

Tja... Als je niet blogt kun je ook geen My Life In Picture-artikelen plaatsen. Maar ik heb wel redelijk wat foto's gemaakt. Dus toch hier nog even de foto's van December 2011 in 2 delen, omdat het nog redelijk wat foto's zijn!

Jummie, selfmade appeltaart! Toch de lekkerste, vind ik dan. Helaas verpeste de slagroom het weer. Mijn ma vergeet altijd dat ik slagroom niet lekker vind (op warme chocolademelk en aardbeien na dan, hihi).

Mijn moeders sinterklaascadeautje van mijn oma. Nou ja, een fopcadeautje, dan. Beetje gemeen, aangezien mijn moeder niet tevreden is met haar figuur. Maar ik vind hem wel leuk bedacht!

Yay, deze kwam binnen! Nee, ik ben niet te groot voor deze films, haha. Hoewel ze niet echt het best geacteerd zijn vind ik Afblijven altijd nog leuk om te zien. Vroeger was ik helemaal fan van Carry Slee en ik heb alle boeken thuis (omdat ik er gewoon geen afscheid van kan nemen) en ik vond dat ik de dvd-box ook moest hebben.

Ja hoor, de stressweek van het jaar is weer begonnen. De kerstboom moet worden opgetuigd! En of we daar nou zo blij mee zijn? We konden niet eens meer normaal in de huiskamer zitten.

En terwijl de kerstboom gedaan wordt zit ik mijn zakje pepernoten leeg te eten!

Duiveltjes! De eerste keer in mijn leven dat ik ze at, maar o zo lekker! Het is een soort van tosti, maar dan één sneetje brood met beleg erop in de oven. Hier zie je kaas met salami en kaas met rookworst.

En na twee dagen zijn we op de helft...

Na 3 dagen zijn we (nou ja, we... mijn moeder krijgt al een hartaanval als we aan één kerstbal komen) bijna klaar... Nog één randje!

Wat ben ik toch lekker creatief... not. Haha, ik verveelde me bij tekenen.

Pizza! Mijn lievelingspizza, zelfs. Namelijk 'Pizza Mozzarella!'

Mijn vaders nieuwe Swarovski hoekje voor kerst. Erg leuk, maar dat doen we volgend jaar niet nog een keer, he pap? Die ster bovenaan de spiegel vond het namelijk leuk om iets te fel te zijn en ons te verblinden... niet geslaagd dus.

Probeerde ik ze nog te ontlopen... Nee hoor, zaten ze een uur na de afspraak er nog... Het AD kwam een interview voor de krant doen over onze kerstboom. En als er iets is wat ik niet wilde is dat ik die mensen tegen het lijf zou lopen... Een uur na de afspraak kwam ik thuis, zaten ze er nog!

En de volledige kerstboom. Voor de mensen die het willen weten: Het zijn allemaal figuurtjes!

Eindelijk kwam mijn 'Mama Mia foto/programma boek' binnen. Ik probeer van elke musical waar ik heen ben gegaan een foto/programma-boek te krijgen als aandenken. Helaas heb ik deze bij de meeste musicals niet gekocht en nu moet ik ze allemaal toch zien te krijgen om mijn verzameling compleet te maken!

Met een lieve vriendin was ik bij een X-Mas party in Culemborg met allemaal mensen van Xfactor en TVOH. Na een flink stukkie rijden en aangekomen was het erg gezellig. En wie staat daar nou op het podium? Ja, die kennen alle Popstars volgers wel. Deon, hihi! Hij deed ook mee aan Sunday Night Fever en moest natuurlijk wel stemmen winnen... En ik ben zelfs met hem op de foto geweest! Maar dat zien jullie in deel 2 die morgen komt ;)




Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive