Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
maandag 9 januari 2012

My Life In Pictures - December 2011 Deel 2

En dan vandaag deel 2 van de My Life In Pictures van December 2011!

Och, eigenlijk vind ik het zo'n lelijke foto geworden. Mijn camera kon niet zo goed overweg met het licht. Maar ach... ik sta wel met hem op de foto!

Mijn engelspresentatie die ik anders flink verknald heb. Een cijfer tussen de 5 en 6... balen!


Ik kon niet kiezen uit de bovenste twee jurkjes voor kerst.

Mijn header voor mijn blog die er niet op wilde!

Als toetje voor kerst moest ik iets maken. Ik wilde al een tijd chocoladecake maken dus dat ging eindelijk gebeuren! Misschien de volgende keer een fotorecept?

Gezelligheid op tweede kerstdag! Heerlijke hapjes van iedereen!

Ik moest van mijn broertje mee om knalerwten te kopen, want hij en een vriendin van hem moesten zestien zijn om het te kunnen kopen. Ik snap niet wat voor regel dat is. Knalerwten kopen boven zestien? Maargoed... als dank werd ik even de modder ingesleurd. Thanks, Body!

Mijn eerste keer met de trein! En ik vond het nog best spannend ook!

Ja, mijn haar haat mij als ik net bij de kapper vandaan kom...

Het is winter en wat eet ik? Waterijs!

Mijn vuurwerk! Redelijk veel, eigenlijk. Ik heb het ook niet eens allemaal gebruikt!

Dit was de My Life In Pictures voor December. Wat hebben jullie allemaal in December gedaan?




Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive