Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
dinsdag 10 januari 2012

OOTD: Mijn kerstoutfit!

Half Januari alweer en wat gaat Romy laten zien? Haar Kerstoutfit!

Ieder meisje heeft het wel eens gehad. De tijd dat je een prinses wilde zijn. Met een mooie jurk waarin je je net een engel voelde. In sommige gevallen roze en in sommige gevallen wit. Tegenwoordig heb je nog een keuze 'Prinses' of 'Mega Mindy'. Ervaring met buurtgenootjes van me, haha. Maar daar ging het niet om. Vroeger had je maar één ding en dat was een prinses zijn. Maar ik wilde dat niet. Al mijn vriendinnen wilde een prinses zijn en hadden allemaal een knalroze jurk met een toverstokje. Ik had er geen. Niet dat ik het niet mocht hebben van mijn ouders, maar ik wilde het niet. Ik wilde geen jurk. Jurken waren lelijk en ik wilde gewoon een spijkerbroek aan. Dus als we prinsesje gingen spelen was ik de prinses met de spijkerbroek, slobbershirt en gympen.

Maar vond ik jurken nou echt zo lelijk? Nee, het kwam puur door onzekerheid. Ik voelde me lelijk en dik in een jurk. Dan zag je mijn dikke benen. Toen ik al heel klein was, was ik daar erg onzeker over. En t/m mijn 15e was ik dat nog steeds. Geen jurken voor mij.
Nu ik 7 kilo kwijt was wilde ik eigenlijk wel een jurk. Dus ik heb mijn moeder overgehaald om met me mee te gaan naar de stad en we hebben jurken gepast. En niet te geloven dat ik het zeg, maar er zaten jurken tussen waarin ik me echt mooi voelde. Bij de Steps vond ik uiteindelijk een jurk die ik ontzettend mooi vond. Het heeft een soort van petticoat figuur, maar toch weer niet. En wat is ie mooi!


Ik vind hem nog steeds prachtig. Het jasje heb ik er ook bij gekocht, omdat het bij mijn armen anders iets te koud was. Hij is prachtig, prachtig, prachtig, prachtig en nog eens prachtig. En ik moet ook eerlijk zeggen dat ik als ik die jurk aantrek me opeens anders voel. Zelfverzekerder. Nooit gedacht dat ik dat een keer zou zeggen!


Jurk Gedessineerd - €83,95 - Steps.
Gouden Colbert - €89,95 - Steps.
Maillot - €2,50 - Action.
Schoenen (die je niet ziet, haha) - €19,95 - Van Haren.

Het doet me bijna pijn om de prijzen op te schrijven. Bij elkaar heb ik dus €196,35 uitgegeven aan een eenmalige kerstoutfit! Nou ga ik die jurk hopelijk nog vaker bij speciale gelegenheden aantrekken, zoals bijvoorbeeld mijn gala. Maar €196,35! Goedemorgen!

Hoe zagen jullie eruit met kerst?


Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive