Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
woensdag 11 januari 2012

Shoplog 06-01-12.

Afgelopen vrijdag heb ik wat dingen gekocht. Het is niet ontzettend veel, maar toch wilde ik het even aan jullie laten zien!

De Lipgloss uit de Hidden World collectie van Catrice waren me bij de persberichten eigenlijk niet zo opgevallen. Maar toen ik bij de Kruidvat rondliep en ze zag liggen vond ik ze toch wel echt heel mooi! Er zit een of andere metallic glans in en ze zijn echt zo apart! Ik moest ze toen toch echt wel meenemen. De kleuren die ik meegenomen heb zijn 'C01 Yes I Wood!' en 'C02 Walk On Air.' €3,79 per stuk.

De ochtend voordat ik bij de Kruidvat binnenliep had ik al verschillende artikelen gelezen over de vernieuwde Catrice-collectie. Allemaal erg leuk, maar dat betekent dat er ook verschillende nagellak uit het assortiment gaan. Deze twee lakjes wilde ik dan ook nog graag hebben. Ik heb ze daarom snel even gehaald. Dit zijn '540 Am I Blue Or Green?' en '590 Jade Is Not My Name'. €2,49 per stuk.

Bij de Miss Etam hebben ze altijd echt heerlijke sokken! Het liefst koop ik ze daar en nu waren ze afgeprijsd. Die kon ik natuurlijk niet laten liggen! €5,00 per 3 paar.

Ik wil ontzettend graag binnenkort naar de musical 'Saturday Night Fever'. Maar als ik naar een musical ga dan wil ik meestal wel de liedjes al een beetje kennen. Vandaar dat ik op Marktplaats de cd van de versie uit 2001 heb gekocht. Heel eerlijk... Ik ben nu al verslaafd aan de muziek! €10.

Dit waren mijn koopjes van afgelopen vrijdag!

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive