Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
zondag 1 januari 2012

Gelukkig nieuwjaar!

Hallo lieve mensen,

Het is vandaag de eerste dag van 2012! Hopelijk hebben jullie een fijne nacht gehad!
Ook hoop ik dat jullie een goed jaar gehad hebben en helemaal klaar zijn om aan 2012 te beginnen! 

Ik niet... Ik ben al 4 weken aan het proberen te herstellen van mijn blog, wat blogger niet meer doet. Blogger begon met een fout en heeft deze fout niet herstelt. Alles wat ik probeer, niets gaat goed. Helemaal niets. En heel eerlijk... ik ben er klaar mee! Ik heb zo geen zin in bloggen en ik heb er serieus over nagedacht dat als mijn layout niet goedkomt, gewoon helemaal te stoppen met het bloggen. Wat heb je eraan als je layout eruit ziet als een mislukt iets? Nee, dan wil ik het niet meer.

Ik hou van het bloggen, maar ik ben gewoon klaar met blogger. Met alles wat het elke keer weer flikt, elke keer die problemen, etc.
Maar tja... als ik nou eenmaal aan Wordpress ga beginnen... ik ben echt een noob. Ik kan niets met codes, ik snap van de meeste dingen niet hoe het moet of wat het inhoud en toepassen? Nog nooit gekunt.

Dus ik weet het niet meer. Ik weet het al 2 weken niet meer... Ik wil supergraag verder bloggen, maar niet op deze manier. Dus ik vraag me af of iemand het weet? Iemand me kan helpen? Of iets kan doen? Het liefst met mijn layout, want alles wat ik doe lukt niet. Mijn header word klein, mijn zijbalken doen zoals het er nu uitziet. Dus... ben jij iemand die er veel verstand van heeft? Iemand die denkt dit te kunnen fixen? Please, schrijf een reactie! Ik zou dolblij zijn als je me kon helpen!

Liefs!

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive