Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
woensdag 18 januari 2012

Sproeten.

De meesten willen ze maar al te graag wegwerken met een dikke laag make-up. Iedereen die ze heeft vind ze vreselijk en er zijn er maar weinig die er echt trots op zijn. De mensen die ze niet hebben zijn jaloers op de mensen die ze wel hebben. Ik heb het over sproetjes. 

Ja, ik ben er zelf ook één van. Ik ben dik jaloers op mensen die sproetjes hebben. Zelf ben ik helaas niet gezegend met een mooie sproetenkop. Ze geven je meestal een vriendelijker uiterlijk en het maakt mensen vrolijk. Ik ben flink jaloers op iedereen die ze heeft. Wat was ik vroeger graag geboren met een sproetenkop! Wat ik me dan ook echt afvraag is dat die mensen graag hun sproeten wegwerken onder een ontzettend dikke laag foundation!? Waarom, in hemelsnaam?

Ik ga jullie een paar voorbeelden laten zien van celebs met sproeten waar ik graag een moord voor zou willen doen!


Alexis Bledel.
Ze heeft donker haar, een mooie witte huid en felblauwe ogen. Alleen dat al is prachtig. Maar ze is daarbij ook nog eens gezegend met een paar mooie sproeten. Ik ben zeker jaloers!
Emma Watson.
Ja, wie kent haar niet? Het meisje dat we allemaal groot hebben zien worden met Harry Potter. Vanaf de eerste film ben ik zo jaloers geweest op die sproeten. Het maakt haar zo vrolijk en het zorgt ervoor dat ik altijd met een lach naar haar kijk!



Emma Stone.
Ik ben niet helemaal weg van Emma, maar haar lach gecombineerd met die sproetjes maakt het toch wel heel erg aantstekelijk. 
 Mischa Barton.
Haar sproeten zorgen ervoor dat ze een ontzettend vriendelijk uiterlijk heeft. Ik vind haar er altijd erg sympathiek uitzien en dat heeft allemaal met die sproeten te maken. I'm so jealous.

En er zijn nog zoveel anderen mensen waar ik zo jaloers op ben. Bij BN'ers ben ik bijvoorbeeld ontzettend jaloers op de sproeten van Chantal Janzen! Give me, give me, give me!

Wat vinden jullie van sproetjes? Ben jij ermee gezegend? Plamuur je ze het liefst weg? Ben je er trots op?  Zou je ze graag willen hebben? Tell me!


Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive