Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
dinsdag 17 januari 2012

OPI The Muppets - Fresh Frog of Bel Air!


Tijdens de feestdagen kwam er een tijdelijk lijn van OPI. Dit waren om precies te zijn 'The Muppets - collectie'. Ik zag de foto's en oh man ik was op slag verliefd! De kleuren waren zo mooi en apart! Diezelfde dag ben ik naar beneden gegaan en heb mijn ouders de twee mooiste lakjes aangewezen. Ik zei: 'Wauw, deze vind ik zo ontzettend mooi!' In de hoop dat het overkwam als een subtiele hint als kerstcadeautje. En ja hoor! Met kerst lagen de twee mooie lakjes onder de kerstboom. Eén hiervan was 'Fresh Frog of Bel Air!'


Zoals jullie zien is dit een mooie lak met ontzettend veel groene glitters en flakies. Wauwie! Zo apart! Op de persfoto's leken ze wel wat lichter, maar nog steeds vind ik ze prachtig! Op mijn nagels zien jullie twee laagjes. Het lakt dus ontzettend goed en er zitten lekker veel glitters op je kwastje, zodra je het er overheen haalt.

Ik moet zeggen dat sinds ik mijn eerste OPI-lakje ben, ik ook helemaal gek ben op alle soorten OPI-lakjes. Ze drogen snel, zijn ontzettend mooi en zijn van goede kwaliteit. Ook zit er veel in een potje, wat ook wel moet voor de prijs van €13,95 die je ervoor betaald. Eén van de reden waarom ik ze niet vaak koop.


Kortom: Ik vind dit lakje zo prachtig! Ik heb weinig lakjes met glitter in mijn stash en daar mag nu wel eens verandering in komen! Wat vinden jullie van Fresh Frog of Bel Air!?

OPI nagellak is te koop bij de V&D (Sephora) voor €13,95.


Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive