Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
maandag 16 januari 2012

Persoonlijk: Rijbewijs!

'Ja, dat ga ik doen!' Dat zei ik toen de nieuwe regel van het rijbewijs kwam. Vanaf 16,5 jaar mag je al beginnen aan je rijbewijs. En aangezien ik afgelopen September 16 jaartjes ben geworden en in Maart er een half jaar voorbij was, ga ik mijn rijbewijs halen.

Het enige probleem was het geld... Het geld groeit niet op mijn rug en het feit dat ik niet meer werk maakt het er ook niet beter op. Dus ik wist dat ik moest gaan wachten, totdat ik weer een baantje heb. Maar toen kwam mijn lieve vader ermee dat hij vond dat een rijbewijs gewoon handig is. Je hebt er altijd wat aan en later is het bijna noodzakelijk. Als ik echt mijn best ervoor zou doen dan krijg ik van hem mijn rijbewijs! Op dat moment sprong ik een gat in de lucht! Wat was/ben ik blij!


Meteen ben ik gaan zoeken op internet naar goede rijscholen en mijn vader is de volgende dag meteen op pad gegaan om een goede te vinden. Hij heeft formulieren van meerdere rijscholen meegenomen. Mijn keuze was snel gemaakt. Nu alleen nog wachten tot het Maart is!

Ik zie niet op tegen de theorie. Dit moet makkelijk voor me zijn. Maar het feit dat ik straks in een auto moet gaan zitten maakt me bang... Er wordt altijd gezegt dat vrouwen meerdere dingen tegelijk kunnen doen... Nou, ik denk dat ik dan van binnen een man ben. Op ademen en kijken na, kan ik helemaal niets tegelijk doen! Dus hoe ga ik ooit sturen, schakelen, koppelen, gas geven en op het verkeer letten? Op een spelcomputer kan ik nog niet eens normaal sturen, laat staan een auto! Nee, ik zie er toch een klein beetje tegenop! 

Maar ik ga het gewoon doen! Ik ga zorgen dat ik dat rijbewijs haal en dat ik volgend jaar met mijn lieve papa naast me jullie allemaal voorbij rij. Ik zal naar jullie toeteren, lieve mensen. Ik kan niet wachten.


Dit artikeltje is eigenlijk bedoeld om mijn lieve ouders te bedanken! Maar aangezien ze dit toch niet lezen, moet ik wel eventjes een linkje sturen naar hun emailadres, haha.

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive