Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
zondag 15 januari 2012

Waarom ik tegen talentenshows met coaches ben...

Sorry jongens, normaal schrijf ik hier nooit over. Maar ik moet het gewoon even kwijt.

Ik ben altijd fan geweest van talentenshows. Popstars, Idols, So You Think You Can Dance, XFactor, Hollands Got Talent en tegenwoordig ook The Voice Of Holland. Ik heb altijd een favoriet en zit elke week weer te hopen dat diegene door gaat. Zodra dat niet gebeurd vind ik het niet erg. Maar bij The Voice of Holland is dit een ander verhaal!

Een paar weken geleden begon Sunday Night Fever, waar ik me al dood irriteerde aan het feit dat het ging tussen coaches die meer aan het vechten waren om een winnaar uit hun team, dan dat de talenten zelf deden. Waaruit dus kwam dat er mensen weg moesten die eigenlijk beter waren, maar in hetzelfde team zaten als de 'favoriet'.

En nu zat ik van de week The Voice of Holland te kijken. Mijn favoriet Charly Luske is vanaf het begin af aan favoriet bij iedereen. Wordt omhoog geprezen door iedereen. Hij zit in het team van Nick & Simon met een goede tegenstander 'Chris Hordijk'. Deze twee zijn veruit de beste van het hele programma. Maar aangezien het eerder gaat om de coaches die willen winnen. Uiteindelijk moet één van hen vertrekken, terwijl de rest van de kandidaten honderd keer lager liggen qua niveau... Waar gaat het dan om?

Hieronder de nummers die ze zongen. Ga daar maar eens tussen kiezen?!

Ja, ik was van mening dat Charly door had gemoeten. Nee, ik vind het niet erg dat Chris door is. Maar dat er in andere teams mensen mogen blijven die 10 keer slechter zijn? Nee, dat begrijp ik niet!

En toen de gedoodverfde favoriet eruit lag, kwam er een bericht bij RTL Boulevard met de titel: 'Miljoenenkijkers zagen de ondergang van Charly.' Kom op, zeg? Wat verwoorden we dat altijd weer leuk en overdreven!

Mijn oplossing? De audities en rondes tot aan de liveshows met coaches? Ja, prima! Leuk! Want eerlijk is eerlijk: 'het is wel grappig hoe ze met elkaar bekvechten'. Maar in de liveshows zou het niet zo moeten zijn dat er van elk team iemand naar huis moet. Gewoon de vier met de minste stemmen. Dan hadden we Chris en Charly in de finale!

Sorry voor mijn klaagartikel. Ik wilde het gewoon even kwijt wat een slechte zet dit was. En tja... hoe fan ik was van Charly en hij nu gewoon uit de competitie ligt... Wat is jullie mening?

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive