Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
donderdag 19 januari 2012

Toetsweek + Wat willen jullie zien?

Hallo lieve bezoekers,

Deze week is mijn toetsweek en omdat ik al zo lang niet had geblogt wild ik eigenlijk deze week gewoon doorbloggen. Tot gisteren ging dat nog wel oké, maar nu merk ik dat ik geen tijd heb voor mijn artikelen. Ik heb aanstaande vrijdag een examentoets geschiedenis en een examentoets economie. Precies de vakken waar ik zo ontzettend goed in ben! NOT! Daarbij moet ik ook nog het rennen inhalen van gym, want dat had ik niet voldoende gedaan. Ik moet nog zoveel doen en ik heb zo weinig tijd! Er komt waarschijnlijk morgen geen artikel, maar zaterdag gewoon weer wel. Nu is het even stressen, maar na regen komt zonneschijn! Dus nog even flink doorbijten!


Vandaar dat er vandaag een klein mini-artikeltje verschijnt waar ik niet al teveel tijd aan heb besteed. Ik typ dit namelijk om 23:00.
Waarom typ je dan nog een artikel en waarom plaats je morgen gewoon geen artikel? Geen tijd is geen tijd. Ik hoor/zie het jullie al denken. Nou... ik heb een vraag voor jullie!


Voordat ik weer ging bloggen had ik een aantal leuke ideeën in mijn hoofd. Maar nu ik ze wil gaan uitvoeren vind ik het opeens toch niet zulke leuke ideeën. Ik wil wat meer variëren op mijn blog. Van beautyreviews tot aan columns, van boekreviews tot aan muziek, van inspiratie tot aan video's, van fashion tot aan................... 'Ja, wat moet daar komen te staan?' Mijn vraag is eigenlijk:

Wat vinden jullie leuk om te lezen op een blog? Waar willen jullie hier meer van zien? Waar moet ik meer aandacht aan besteden? Wat vinden jullie juist leuk en wat eigenlijk helemaal niet?

Ik heb dit al een tijdje geleden gevraagt, maar ik doe het gewoon nog een keer! Ik ben namelijk nog steeds heel benieuwd naar de mening van mijn bezoekers! Niet alleen de mensen die normaal altijd reacties posten, maar ik ben ook benieuwd naar de mensen die hier komen kijken en geen reactie achterlaten. Laat een reactie achter met wat jij nou leuke artikelen vind! Alvast heel erg bedankt! Liefs!

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive