Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
dinsdag 6 december 2011

Terug in de Tijd - Dagje Efteling!

Elk jaar gaan wij naar de Efteling. Mijn vader is een fanatiek verzamelaar van alles wat je je maar kunt bedenken. Van Kinder Suprise Eieren tot aan Efteling-pins! Voor dat laatste gaan wij elk jaar.

Mijn vader en mijn broertje zijn geen pretpark-mensen. Nee, echt niet! Ze lopen een beetje rond en om zich heen te kijken. Mijn moeder daarentegen houd er wel van, maar wordt misselijk na alles wat ze doet! En dan heb je mij... degen die pretparken helemaal te gek vind en alles het liefst honderd keer achter elkaar doet! Dit is dan ook de reden waarom we naar de Efteling gaan en hij meegaat. Hij moet de Efteling-pins hebben en ik ga in de achtbanen en andere attracties! Goede deal, toch? Mijn moeder moet wel mee overal in, maar dat doet ze wel na even wat aandringen!


Hierboven een foto in de Pyrania in de Efteling. Toen had ik nog een lekker bol hoofd, haha!

De dagen in de Efteling waren altijd erg leuk. Het jammere was dat mijn vader het om 14:00 wel gezien had en dat we dan weer weg gingen.

Nog steeds is dit ons jaarlijkse uitje. Elke zomervakantie gaan we weer en elke keer is het precies hetzelfde. Eerst naar de achtbanen, dan de Pyrania en daarna de rest van het park, om daarna weer terug te komen bij de achtbanen waar we in een, het liefst zo kort mogelijke, rij gaan staan bij de Python.

Zijn jullie wel eens naar de Efteling geweesd? En wat vinden jullie ervan?


Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive