Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
maandag 5 december 2011

Sinterklaas/Kerst Wishlist - Films!

Vandaag is het sinterklaas en ondanks dat ik het al gevierd heb, laat ik dit lijstje ook nog zien onder de naam van 'Sinterklaas/Kerst Wishlist'. Ik zal deze maand nog meer Wishlists posten voor de Kerst, maar vandaag de Films! Ik wil er nog zoveel hebben, maar vandaag laat ik er zes aan jullie zien!


Letters To Juliet.
Deze film staat al zo ontzettend lang op mijn lijstje! Ik heb hem nog nooit gezien, maar iedereen zegt dat het een onwijs mooie film is! Ben heel benieuwd!
Just Like Heaven.
Deze film heb ik al honderd keer gezien, maar krijg er gewoon geen genoeg van! Sowieso vind ik Reese Witherspoon één van de beste actrices die er zijn, maar deze film is gewoon helemaal leuk! Het verhaal is leuk, spannend, grappig en vet romantisch!


The Vampire Diaries.
Ik ben al fan van The Vampire Diaries sinds het op televisie is, maar ik heb nog geen enkel seizoen op dvd! Hoe slecht is dat? Dus ik vind dat het tijd wordt dat ik een seizoen in mijn bezit krijg!
White Collar.
Deze serie volg ik ook al vanaf het begin en hallelujah! Wat is die Matthew Boomer knap, zeg! En de serie is ook ontzettend leuk! Jammer dat dit seizoen nog niet met Nederlandse ondertiteling in de winkels ligt! 


Black Swan.
Deze film heb ik ook al een keer gezien, maar wat een mooie film! Echt flinke respect voor degene die deze film gemaakt heeft! Veel mensen snappen hem niet, maar het verhaal zit ook best lastig in elkaar. Ik snapte hem uiteindelijk wel, maar heb ondertussen alleen maar zitten staren hoe mooi het was!
Ciske de Rat - Musical.
Deze staat ook al zo lang op mijn lijstje! Al zo'n 3 jaar, sinds ik gek ben geworden op musicals. En nog steeds heb ik hem niet! Nog slechter dan dit kan gewoon niet!?

Welke films staan er op jouw lijstje?



Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive