Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
zondag 4 december 2011

De 'Happy' Tag!

Ik kreeg van 'Céleste' de 'Happy'- tag! Wat superlief! Dankjewel, Céleste!

Tumblr_lvkgos6ikv1r5eaxco1_1280_large

Van welke mensen om je heen word je blij?
Ik word blij van heel veel mensen! Mijn familie, vrienden en mensen die me aan het lachen kunnen maken! Mijn familie is echt lief. Hoewel ik vaak ruzie heb met mijn ouders en broertje, hebben ze allemaal ook hun lieve kanten! Mijn vader is echt een grapjas. Ik kan blijven zeggen dat ik het irritant vind, maar ik kan er soms ook ontzettend blij van worden. Mijn vrienden kunnen me ook altijd heel erg aan het lachen maken. Ik heb echt gekke vrienden! Maar dan ook leuk gek, haha! Ze weten precies wanneer ze serieus moeten zijn en wanneer ze me op kunnen vrolijken!

Van welke make-up producten word je blij?
Van welke make-up producten word ik blij? Ik word over het algemeen best vrolijk van make-up, omdat ik het allemaal leuk vind. Maar als ik moet kiezen word ik het meest blij van oogschaduws en lippenstift. Daar heb je altijd zoveel verschillende van en allemaal andere kleurtjes! Dat kan mij echt vrolijk maken!

Van welke films word je blij?
Ik kijk veel films, misschien wel teveel. Niet van één soort, maar van alles! Van meidenfilms tot aan horror, geef mij een film en ik ben een tijdje zoet. Oké, ik geef toe... ik hou niet van James Bond films! Echt vreselijk! Maar als ik moet kiezen welke film me nou echt blij maakt kies ik toch wel voor een lachwekkende film, als Flodder. Een vreselijk slechte film/serie, maar het maakt wel mijn dag goed door de onwijs slechte humor!

Van welke muziek word je blij?
Ook bij muziek kan je me van alles geven en ik vind het goed. Er is bijna geen muziek dat ik lelijk vind! Behalve jodelmuziek en nederlandstalige muziek als Frans Bauer. Nee, dat moet je me niet laten horen! Ik word denk ik toch het meest blij van musicalliedjes uit musicals waar ik zelf heen ben geweesd. Het is dan net alsof je het weer even overnieuw beleefd!

Van welke hobby word je blij?
Dansen, zingen, acteren, bloggen, shoppen, musicals, etc. Van al mijn hobby's word ik blij! Ik dans al heel lang en als ik me even niet lekker voel of gewoon eventjes moet bewegen (en geloof me.. ik kan niet stil zitten) dan ga ik dansen! Zingen doe ik ook heel vaak en maakt me ook ontzettend blij. Vooral van die liedjes die zo moeilijk te zingen zijn dat je alle valse noten uit je mond hoort komen! Acteren is een hobby die ik eigenlijk bij mijn musicallessen vooral doe. Het is heel leuk om te improviseren en de meest rare dingen te krijgen! Maar natuurlijk maakt bloggen me ook heel blij! Ik doe dit elke dag met veel plezier! En zo heb ik nog een hele rij met dingen die mij blij maken, want ik heb echt honderden hobby's, haha!

Ik vond deze tag erg leuk om te doen. Dat doet je maar weer denken wat voor leuke mensen je om je heen hebt!

Ik tag: Eline en Tessa!

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive