Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
donderdag 8 december 2011

Personal: Hoe gaat het met mij?

Vandaag eens een stukje over mij persoonlijk! Hoe gaat het met me? Wat ben ik aan het doen? Waarom gisteren geen artikel?

Ten eerste: Sorry dat ik geen artikel had gisteren! Ik had het zo ontzettend druk en ik kon door de stress geen normaal artikel schrijven. Ik heb altijd gezegd dat school voor gaat en dat was het geval. Het was een nachtmerrie de afgelopen dagen! Een Nederlands presentatie en Wiskundetoets op één dag. Met mijn faalangst is dat niet zo'n plezante gedachte en ik begon de dag ervoor al te stressen en de zenuwen vonden het heel leuk om mij alleen maar ongemakkelijk te laten voelen. Dankjewel, fantastische zenuwen!

Tumblr_lvsr05f8tb1qe9cnqo1_500_large

Uiteindelijk ging mijn Nederlands presentatie wel redelijk. Niet zoals ik wilde dat het ging, maar daar heb ik onderhand wel mee leren leven. Wiskunde ging hopelijk wel redelijk. Ik ben op één of andere manier bij dat vak nooit zeker van of ik het goed gedaan heb of niet.

Het tweede waar ik het met jullie over wil hebben is mijn werk... Nou ja, werk? Ik heb op dit moment geen werk meer. Ja, je leest het goed! Ik ben weg bij de AH. Wat een rotzaak is het, zeg! Ik kreeg een week van tevoren te horen dat ze niet met mij verder wilden doordat ze moesten bezuinigen en mijn contract afliep. En ze vertelden er ook even bij dat de week erop mijn laatste werkdag was, terwijl toch echt in mijn contract staat dat ze dit 3 à 4 weken van tevoren moeten aangeven. Wat klopt er niet? Ik was erg boos, want ik vond het niet terrecht dat ze nadat ze me het hele jaar lang behandeld hebben als afval, nu zoiets doen! Maar goed, ik ben er weg; hoef er nooit meer heen en heb rust!

Wat ga ik nu doen? Ik heb echt geen idee! Ik heb besloten deze feestmaand lekker rust te nemen. Afgelopen jaar heb ik het heel druk gehad. Mijn weekenden waren ingekort, veel hobby's/lessen, repetities, schoolwerk en stress. Ik kwam gewoon een beetje tijd tekort voor mezelf. Van slaaptekort was ook veel sprake. Niet dat ik het heel erg vond, want ik doe het toch echt zelf. Maar nu is het even een maandje tijd voor mezelf! Daarna zal ik gaan kijken naar wat er te doen valt. Waar ze nog mensen zoeken en wat een beetje met mijn tijden kan.

 Tumblr_lvt0g9nmb81qfbc2to1_500_large

Dus hoe gaat het met mij? Op dit moment gaat het weer iets beter. Ik heb weer een beetje rust en aankomend weekend is het eerste weekend waarin ik niets, maar dan ook helemaal niets, hoef te doen! Heerlijk! In mijn bed liggen, uitslapen, bloggen en lekker koken. Ja, jongens! Ik ga het weer eens proberen. Nadat ik vorige keer de pizza in de oven had laten aanbranden en bijna het hele huis in de fik had gezet, heb ik het nooit meer geprobeerd, maar ik ga het doen!

Zo dit was weer een update over mij. Hoe gaat het met jou?

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive