Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
donderdag 24 november 2011

Terug in de Tijd - Logeren bij opa en oma!

Laatst zat ik eens weer door mijn fotoboeken te bladeren. Bij elke foto zit een mooie herinnering en zodra ik die foto's bekijk lijkt het net of ik die tijd weer eventjes overnieuw beleef.

Dus ik was lekker aan het bladeren en ik blijf hangen bij foto's uit Oktober 2005! Ik logeerde bij mijn opa en oma, wat ik altijd ontzettend gezellig vond! Samen met mijn broertje. En dat was altijd een wonder als ik daar ging logeren, want ik had heimwee eerste klas! Het is volgens mij een keer zo erg geweesd dat ik om 3 uur 's nachts opgehaald moest worden. Nee, logeren was in die tijd niets voor mij! Maar toch probeerde ik het elke keer. Overdag ging alles goed, maar 's avonds... Nee, daar ging het toch altijd weer mis.

Maar deze tijd vond ik erg leuk. Ik weet nog precies dat mijn broertje en ik samen met mijn oma allemaal filmpjes gingen maken en dat ik voor de eerste keer in mijn leven een camera in mijn hand had. De filmpjes zijn helaas verloren gegaan, maar ook zijn er veel foto's gemaakt. Zo was er op een van die dagen een dag dat we naar het bos gingen. Daar hebben mijn opa en oma aardig wat foto's gemaakt. Ik laat de foto's met mijn opa en oma niet zien, omdat ik niet zomaar mensen op het internet zet.

Boswandeling.

In een restaurantje (pannenkoeken restaurant, volgens mij) gezellig aan het kleuren!

Van de glijbaan!

Op een deel van een omgevallen boom!

De dagen daar waren altijd heel gezellig. Nu ik 16 ben logeer ik er bijna nooit meer. Soms voel je jezelf iets te oud voor dingen. Al vraag ik me af of ik mezelf nou echt te oud voel om gezellig weer een keertje te komen logeren, net zoals vroeger, haha! Nee, dit is een mooi deel van mijn herinneringen en ik ben blij dat ik deze heb meegemaakt!

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive