Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
vrijdag 25 november 2011

Sinterklaas/Kerst - CD Wishlist!

Elk jaar maak ik een enorme verlanglijst voor de maand December! Die verlanglijst geld voor mij eigenlijk het hele jaar door, maar met sinterklaas en kerst is het echt de kans om het te vragen!

Sinterklaas vier ik eigenlijk altijd bij mijn oma. Het is standaard om op de vrijdag- of zaterdagavond die het dichtst bij 5 december ligt naar mijn oma te gaan. Ik heb een neefje dat nog geloofd en dat maakt het extra leuk! Dan zitten we in de huiskamer en opeens heeft sinterklaas enorm veel zakken met cadeautjes gebracht! Daarna elk cadeautje één voor één uitpakken. Sinterklaas heeft er dan altijd ontzettend veel leuke gedichtjes bij bedacht en mijn neefjes en broertje vechten erom wie deze mogen voorlezen. Dit jaar heb ik mijn cadeautje al veel eerder gehad van Sinterklaas. Ik kreeg namelijk mijn musicallessen! Hier ben ik nog steeds ontzettend gelukkig mee, want ik moest het eigenlijk zelf betalen en het is niet goedkoop (denk maar aan de 350 euro per jaar).
Kerst vier ik thuis en bij mijn andere opa en oma. Ook altijd gezellig met een lekker kerstontbijt en ontzettend veel gezelligheid!

Elk jaar wordt er gezegt dat ik een cadeautje van zoveel geld mag uitkiezen bij mijn opa en oma. Ik vind dat echt niet leuk. Het hoort, in mijn ogen, een verrassing te zijn. Dus ik maak een lijst waarop ontzettend veel staat, zodat de verrassing des te groter is! Ik verwacht niet dat ik alles krijg, maar zo hebben mensen een idee van wat ik leuk vind, aangezien iedereen hier altijd moeite mee heeft, haha.

Vandaag laat ik jullie mijn verlanglijstje van CD's zien!


Martina McBride - Greatest Hits.
Ik ben al ontzettend lang fan van de liedjes van Martina McBride. Vooral de liedjes 'Gods Will' en 'Concrete Angel'. Vandaar dat ik heel benieuwd ben naar de CD!
Beauty And The Beast (Originele Nederlandse Cast Album).
Deze musical heb ik vroeger gezien en ik was verliefd. Nog steeds staat deze in mijn geheugen en ik wil de CD nog heel graag hebben!
Lady Gaga - The Fame.
Ook van Lady Gaga wil ik de CD's nog hebben. Je kan veel zeggen, maar leuke liedjes maakt ze wel!



Wouter Hamel - Nobody's Tune.
Toen mijn ouders op de computer een liedje draaiden wilde ik meteen weten wie het was. Wat een fantastische stem. Nu heb ik al een tijdje zijn CD op mijn verlanglijstje staan!
Taylor Swift - Fearless.
Ja, ik ben er zo een. Ik ben ook een fan van Taylor Swift. Vandaar dat haar CD er ook bij staat!
Maike Boerdam - Dichtbij Broadway.
Wie kent haar niet van de kinderserie 'Big&Betsy'. Toen ik haar later in de musical 'Mary Poppins' zag was ik fan van haar stem. Deze CD staat hoog bovenaan mijn lijstje!


Adele - 21.
En zoals, denk ik, de meesten hier ben ik ook een fan van Adele! Ik wil haar CD!
Bruno Mars - Doo-Wops & Hooligans.
Alleen die naam al! Haha! Nee ik ben gek op zijn muziek en ik wil deze dolgraag toevoegen aan mijn CD's.
Selena Gomez & The Scene - A Year Without Rain.
Selena Gomez is niet de beste zangeres, maar ik ben gek op de inhoud van haar liedjes! Deze wil ik dan ook nog graag hebben!


Soldaat van Oranje De Musical.
Deze musical is continue uitverkocht! Ongelooflijk! Ik wilde er graag heen, maar omdat hij zo ver weg speelt gaat dat niet door! Jammer! Maar dat houd niet in dat ik niet van de liedjes kan genieten. En nog leuker: Er komt ook nog een DVD als het goed is!
Paolo Nutini - Sunny Side Up.
Paolo Nutini heeft leuke liedjes en ik vind de CD er zo leuk uitzien, haha!
Lisa Lois - Smoke.
Hoezo, ik ben oud? Ik was een diehard fan van haar tijdens X-Factor, maar de CD moet ik nog steeds kopen, haha!

Dit waren de CD's die op mijn lijstje staan. Welke CD's vinden jullie nou echt leuk?


Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive