Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
zaterdag 26 november 2011

Romy - Van het kleine meisje naar de stomme puber! - Deel 1.

Vroeger was ik een verlegen, onzeker en vooral bang meisje. Ik was een echte jankebalk! Je hoefde me maar aan te raken en de tranen rolden over mijn wangen. Maar dit veranderde een paar jaar later... Ik werd namelijk ouder (nee, echt joh!) en volwassener. En dat zag je ook aan me. Ik laat jullie in 2 delen een paar schoolfoto's van mij zien. Deze beginnen bij de peuterspeelzaal en gaan tot nu.

Haha, die twee ongelijke staartjes! De ketting en shirt waren in die tijd echt mijn lievelingskleding! Ik droeg het veels te vaak. Niet echt modebewust was ik! Niet dat ik dat nu wel ben, hoor.

Haha, dat hoofd! En die haarband! Ik vind mezelf hier zelfs schattig, hihi.

Als ik een foto moest kiezen die ik het allerleukst vond van toen ik klein was, dan is het deze! Dat was echt het moment dat ik begon te lachen op foto's. Niet alleen op schoolfoto's, maar op alle foto's! En hier was ik ook nog zo'n klein meisje. Ik was toen echt het kleinste meisje van de klas, terwijl ik nu tot een van de normale/langere behoor met mijn 1.72. Ik heb nu dus een redelijk normale lengte, maar vroeger dachten ze dat dezelfde lengte als mijn moeder zou krijgen (1.63!). Gelukkig is dat niet gebeurd!

Hier had ik net mijn voortanden verloren! Mijn eerste grote-mensen tanden kwamen net. En aangezien ik niet met mijn mond dicht kan lachen kwam er zo'n foto uit! Op deze foto zie je trouwens ook mijn pigmentloze vlek (zoals ik het altijd noem) op mijn bovenlip. Op de foto op het deel dat rechts van het cupidoboogje ligt. Als je op de verdere foto's goed kijkt zie je dat deze steeds minder pigment heeft gekregen.

Haha, wat ziet mijn haar er belachelijk uit op deze foto! Zo sprieterig!

Bij deze foto weet ik niet of ik hier nou jonger ben of ouder ben dan op de vorige foto! Het is in ieder geval een jaar later of een jaar eerder. Die elastiekjes met die steentjes heb ik nog steeds! Kan ze gewoon niet wegdoen!

Hihi, mijn rode wangetjes! En mijn bolle koppie! En een typische blouse die mijn moeder heeft uitgezocht! 

Over een paar dagen komt deel 2. De foto's daarin bevatten de foto's tot nu. Welke foto vond jij het leukst? 

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive