Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
zondag 27 november 2011

Home Inspiration

Als ik plaatjes zie van mooie kamers, kan ik helemaal verliefd worden. Dan ga ik fantaseren over hoe ik later mijn huis zou inrichten en welke spullen ik daar dan neer zou zetten. Ik denk dat ik vast niet de enige ben, maar toch... Ik krijg helemaal zin om een huis te kopen, in te richten, etc. Daarom laat ik vandaag een paar mooie inspiratie-plaatjes zien van kamers die mij enorm inspireren!

Die schilderijen! Ik vind ze niet eens zo heel mooi, maar bij de mooie kleur van de wanden, past het perfect!

Ik ben gewoon verliefd op de blauw-groenige kleur! En het schilderij vind ik ook erg leuk!

Die kussentjes! Die zijn zo schattig! Vooral met die strikjes. En dan nog niet te praten over de mooie, zachte kleuren die gebruikt zijn!

Voor mij iets teveel frutseltjes, maar ik vind deze kamer heel mooi worden door de tekst op de wand. Je kan niet lezen wat er staat, maar later wil ik ook een mooie quote boven mijn bed. Die quote moet een inspirerende zin zijn die mij weer meer zelfvertrouwen geeft. Zo kan ik er elke dag naar kijken en weer in mezelf geloven als het tegen zit.

Dat uitzicht! En het mooie interieur! Oké, het is een klein beetje raar, maar ik zou best zo'n uitzicht willen. Jullie?

Dit is nou een typische kamer voor Romy. Alleen geen roze, daar hou ik niet zo van. Maar lekker druk en toch opgeruimd!

Dat dekbedovertrek is zo cute! En dan de schoenen ervoor en de fiets erachter. Het past goed bij elkaar!

Ik wil ook een fotowand later! Ontzettend leuk om naartoe te kijken en alle herinneringen weer boven te halen.

Dit vind ik ook zo mooi! Lekker strak en er zijn leuke kleuren gebruikt. Ik ben alleen bang dat ik zoiets niet opgeruimd kan houden.

Dit is toch hartstikke gezellig en knus? Romantisch!

Zo'n mooi bed! Jullie snappen vast wel waarom ik dit zo mooi vind, toch?

Ook weer zo strak! Maar wat een opbergruimte! Superhandig!

Leuk die blauwe, bruin/goud kleuren en roze bij elkaar! Maakt het heel vrolijk en fris!

Oké, de kleurencombinatie vind ik niet zo geslaagd, maar toch heeft deze kamer iets!

Die houten muur! Superleuk! Geeft je echt een gevoel alsof je buiten bent!

Welke kamer vonden jullie het mooist? En hoe ziet jouw ideale kamer eruit?

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive